(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYDİ DURMA YOLCU YOLUNDA GEREK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYDİ DURMA YOLCU YOLUNDA GEREK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilin sustuğu yerde yürek konuşuyorsa eğer oturup baştan aşağı ciddi ciddi düşünmesi gerekiyor karşı tarafınKaleminize sağlık.Közlenen yüreklere selam...
SAKIN AĞLAMA Sen ki ! .Ne ipek, ... Ne atlas, .... Ne saten, ...... Yorganlar yaktın. .......... Minik bir pire uğruna. .. Ne o ! ........... Gözlerindeki yağmur
Sanki !. . İlk defamı .. Tufan vurdu sana .... Sanki ! ....... İlk defamı ........... Doğrulttular namluyu ................. Yüreğine, ..................... Yüreğine……..
.İlk defamı ... Çiğnendin ,ezildin , ...... Yere yapıştın, ......... Temel reis misali. .............. Sonra silkelendin .................. Yoluna devam ettin ... Hiçbir şey olmamış gibi ................ Yoluna devam ettin.
.İlk defamı ... Yeni güne merhaba diyeceksin. ...... Geride kalan, ......... İncecik kanayan ............. Yüreğin olacak sadece. ................. Kimse görmeyecek kanadığını, .... Kimse hissetmeyecek, ....... Sadece seni acıtacak ........... Bir ömür boyu. ................ Eh! fenamı sevinmelisin ..................... Zaten pare pare idi yüreğin ......... Al sana! ......... Yeni bir delik daha….
.Üzdüm mü seni deli yüreğim ... Seni üzmek değildi amacım. ..... Yaralarına tuz basmak değildi istediğim. ......... Sadece biraz gülesin istedim.
.Dur! .... Deli yüreğim! ....... Dur! ....... Sakın ağlama. . Dik dur! ..... Dik dur ki: ........ Yakışsın sana.
.Adam olamamış adamlar ... Gezerken ortalıkta ...... Sen sakın ağlama deli yüreğim. ..... Dik dur! .......... Dik dur ki: .............Kadın gibi kadın görsün sokaklar.
Hatice Türkol/İST.
Ferahcan karalamam sana mihmandar olabildi mi arkadaşım. haydi durma güzel arkadaşım. Sevgi ile hep sevgi ile.