(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEĞER BEN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEĞER BEN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bizdeki BEN.. Genel karakterini içinde muhafaza ederek o kadar çok BEN gelişiyorki zaman içinde kişiliğimizde. Bir yıl öncesindeki BEN i bile tanıyamıyoruz. Çok güzel özetlemişsiniz şaire. Sevgimle.
...biz kimiz, neyiz !?.. nereden geldik nereye gideriz,,, kim bilir kıymetimizi kim verir değerimizi ve kimler farkeder bizi ?!... ya da kimlerin farketmesini ve kimlerin sevmesini isteriz, kendimizi !?... bazan ne istediğimizi bile bilemeyiz, bazan karar dahi veremeyiz !... biz önce kendimizi ne kadar severiz ?. bunu sormalıyız kendimize ve ne kadar saygı duyarız kişiliğimize, karşı tarafa bakmadan. komik olan da bu !. kendimi tanımıyorum, başkalarının beni farketmesini sevmesini saymasını bekliyorum, garip !...
...efendim, geçmiş bayramınızı kutlar yaşamınıza saygı ve sevgi sunarım.
insan en iyi kendisini tanır derler ama bazen bazı konularda kendini tanıyamaz olur,her şeyinden ödün verir ve değmiyeceğini anladığında kendisini yargılar ve buda bir gelişim ve değişim olur...sizde bunun farkına varmışsınız,onun için kendinizi daha fazla yargılamaya gerek yok... şiir kısa ama öz olmuş kutlarım saygılar...
meğer, suskun denizlerden gelen bir yabancıymışım...
kendimi ben bile tanıyamamışım ------------------------------------------
...MEĞER BEN......
İNSAN, DEĞİŞİM GEÇİRİR YAŞARKEN TÜRLÜ NEDENLERDEN... ÖYLE BİR "BEN" OLURSUNUZKİ BAZEN "NEFRET" BİLE EDEBİLİRSİNİZ KENDİNİZDEN ! BAZENDE "HAYRET" YÜREKTEN ! BAZEN BİR "SEVEN" ! EN DEĞİŞKEN !!!!... VEYA BİR "TERK EDİLEN " !... KORKMAZSIN HİÇ ÖLÜMDEN ÇÜNKÜ O KEZ ÖLMEK İSTERSİN HEMEN !!! AYRILINCA SEN EVRİM GEÇİRİRSİN BİRDEN !!! ÖLMEK İSTEYİŞİN, İŞTE BU YÜZDEN !!!!... ----------------------------------- TEBRİKLER !!!! KISA,ÖZ VE GÜZELDİ ETKİLENDİM ŞİİRDEN !!!
sn gürcanok yorumunuz ıcın cok tesekkur ederım... cok net,yerınde bır ıfade..nazik zıyaretınız ve yorumunuz ıcın tesekkur ederım...bayramınız kutlu olsun efendım...
yıllardır ne kadar farklı BEN mişim
nasıl olmuş ta... bu günlere
böyle gelebilmişim
aynadaki gerçek BEN i görünce
anladım....!
meğer, suskun denizlerden gelen
bir yabancıymışım...
kendimi ben bile tanıyamamışım
hakikaten zaman geçince bazen insan kendini tanıyamıyor..nasıl olmuşta ben bunu yapmışım..ben etmişim gibisinden...
güzel ve anlamlydı..kutluyorum sizi...
başarılar...