(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cem Çocukmuş! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cem Çocukmuş! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanların; Hak'tan, haklıdan, doğrudan, iyiden, güzelden yana olmaları için, başlarına mutlaka bir musîbet mi gelmesi lâzım? Her ailenin bir çocuğunun testereyle kesilmesi mi lâzım? Hâinlere hâinsiniz diyebilmek için, bu satılmışlar açılımdan değil, uşaklıktan anlar, bire bin misillemeden anlarlar diyebilmek için, her eve şehid cenazesi mi gelmesi lâzım? Ölümün ve İlâhi adâletin vârolduğunu bilmekten başka ne gerek? NE MUTLU İNSAN TARİFİNE UYAN İNSANLARA! NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
Çağdaş yasa çocukları sakallı, Her türlü şerlere eriyor aklı. Kızları 13 te düşük yapıyor. Gelin yapmak hayal telli duvaklı.
Beşerin tasası kendi yasası.
Bazı insanlar canileşmiş,para pul önemli değil,insanda vicdan olacak,merhamet olacak.İnanamıyoruz böyle kalpsiz cani insanlara.Allah korusun,kimseyle karşılaştırmasın böyle cani insanları.Kendi kendilerini yesinler.Cezasını çekmeli,çok acı bir katliam,cezasız kalmamalı. Duyarlı yüreğinizi ve sizi kutlarım değerli şair,saygılar.
bizim köyde bir söz vardır. ''kızın varsa elalemin orospusunu, oğlun varsa elalemin pezevenk'ini gülmeyeceksin.'' bunu niye mi yazdım?ortada,hiç kimse, çocuğu ne olursa olsun o şekilde can vermesine razı gelinmeyecek bir cinayet var.ama ölen kızın arkasından konuşulan onca şey var ki; haketti diyenler bile var.ne işi varmış bekar bir erkeğin evinde.Yaradan cahil insanları bizden uzak eylesin ki ben cahil insanla şeytan arasında pek fark görmem. para belki Cem'i hapiste az yatırırda sormak isterdim Garipoğlu ailesine cennetten de köşk alabilmişler mi oğulcuklarına.nasıl bir vicdan sahibi o anne ve baba.ister canınız olsun hiç farketmez böyle bir şey yapmışsa gerekli cezanın verilmesi için çaba sarfetmeliydiler.ama bu ailenin geçmişi belli ki.söz söylemeye ağız yormaya gerek yok. şiirle ve sağlıcakla efendim.
kıvanç eren tarafından 9/18/2009 6:52:38 PM zamanında düzenlenmiştir.