(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O zaman şişman değildim, Dostluktan pişman değilim, Ben sana düşman değildim, Dost bildiğim aynalar hey.
Oğuzsoylunun dostu yok, Hiç kimselere kasdı yok, Seccadelik bir postu yok, Dost bildiğim aynalar hey.
ŞİİR DE ÇOK GÜZEL TOROSLARIN GÜLÜ SEDRUS TOROS(SEDRUS LİBANA )ORMANLARININ RESMİ DE ÇOK GÜZEL ÇOK SEVERİM O AĞAÇLARI KOKUSUNU BİLE HİSSEDERİM RESMİNİ GÖRSEM TEBRİKLER DOST ŞAİR
selamlar usta şairim.yine çok güzel destansı şiirlerinizi okumak kısmet oldu .evet belli bir yaştan sonra böyle serzenişler dökülüyor kalemimizden.sağlıklı yaşam dileği ile yüreğinize sağlık saygılar...
çok güzel dile getirmişsiniz insan yaşlandıkça aynaya bakmak istemiyor ama nedense ruhu yaşlanmayı da kabul etmiyor yazan kalem daim olsun saygılarımla
çok güzel bir şiir olmuş. aslında aynalar hala dost bence. dost acı söyler misali, her baktığında yüreğinin kanamasına aldırmadan sana yaşlandığını söylüyor. Yaşlanmak hoş değil ama aynanın suçu yok. kutluyorum, saygılarımla
Başımda hiç kar mı vardı, Gönlümdeki har mı vardı, Candan içre yar mı var dı, Dost bildiğim aynalar hey. Bana öyle geliyorki, aynaları ön plana çıkarıp yıllara sitem ediyorsunuz.Şiirini beğenerek okudum,kutlarım. Ellerine sağlık.Esen kalın...
Su gibi akıp giden zamanın içerisinde her şey eskiyor üstadım.Tek eskiyen bizler değiliz ki.Umarım dostluklar eskimez dostlarınız bol olur Koca Yürek.Saygılarımla.
Oğuzsoylunun dostu yok, Hiç kimselere kasdı yok, Seccadelik bir postu yok, Dost bildiğim aynalar hey.
Adana şivesiyle yorumuma başlamak istiyorum değerli ağam,bu kadar güzel duygular nakşediyorki şiirlerinize insan ağlamamak için kendisini zor tutuyor,çok sağol,Ben doğal ve mert insanları severim bu nedenle sizi ve tüm adanalıları saygı ve sevgiyle kucaklıyorum.
aynadakı bu yüz benmıyım benı benden almıs aynalar sanmakı hayal dusum ben zamanımı benden almıs aynalar................degerlı ustadım dost kalem..kutlarım senı..saygılarımla...
Yıllargeçtikçe aynalar düşman kesilir ama yinede her yaşın ayrı bir güzelliği var saçımızdaki aklarla yüzümüzdeki çizgilerle biz daha güzel daha olgun bir insan olmanın hazzını yaşarız.Aynalar yalan söylemez ama biz onlarla dost yaşamalıyız.Şiirinizi kutlarım selamlar.
* * * Yıllar boyu hep baktım, Sana derdimi döktüm, İnan canımdan bıktım, Dost bildiğim aynalar hey,
O zaman şişman değildim, Dostluktan pişman değilim, Ben sana düşman değildim, Dost bildiğim aynalar hey.
Oğuzsoylunun dostu yok, Hiç kimselere kasdı yok, Seccadelik bir postu yok, Dost bildiğim aynalar hey.
Aynalar ne yapsın zaman su gibi akıp giderken meçhule... yine en yakın dost Yaradandır bizlere... Yüreğinize sağlık Recep bey, çok manidardı şiiriniz inanın insanoğlunun akibetini çok güzel anlatmışsınız, hepimiz aynı durumdayız, şiirinizde kendimi buldum demek ki hepimiz aynı hamurdanız. Gönülden kutlarım çok güzeldi. Sağlıcakla kalınız bir ömür huzur içinde
Hiç kimselere kasdı yok,
Seccadelik bir postu yok,
Dost bildiğim aynalar hey.
kutluyorum değerli büyüğüm
şiirdi...
saygılarımla