(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen hiç sevilmemek nedir bildin mi? Kıskandın mı ölesiye,gözlerin gözlerinden kaçtı mı defalarca? Sen sigarayı çektin mi taa ciğerine... Her çıkan dumandan medet umdun mu acizce?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
bu bölüm ayrı bır guzel içi beni yakar dısı senı ellerın dert gormesın nekadar alısılmıslık varsa hepsi yanlızlıga dair .. yüregıne sağlık
KanıdeLi tarafından 9/23/2009 10:15:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sen hiç ağlamak istedin mi doyasıya? Tek yapabileceğin şeyin bu olduğu anlarda.. Kalbin sıkışıp,ciğerlerin nefes almayı unuttu mu bir an? Arkanda bir kamçı hissettin mi en zor anında...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sen hiç sevilmemek nedir bildin mi? Kıskandın mı ölesiye,gözlerin gözlerinden kaçtı mı defalarca? Sen sigarayı çektin mi taa ciğerine... Her çıkan dumandan medet umdun mu acizce?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sen hiç ’hiç’ oldun mu aynaya baktığında? Hayallerin kan kaybetti mi başını yastığa koyduğun anlarda? Peki sen ’senle’ kurduğum hayellere uğradın mı geçerken? Kıyısından köşesinden tuttun mu.. Şimdi soruyorum? Bir yardımın dokun du mu...??
Çok güzeldi Büşra eline kalem çok yakışıyor inan ,duygularını güzel ifade etmişsin ,kal sağlıcakla..
Sen hiç sevilmemek nedir bildin mi?
Kıskandın mı ölesiye,gözlerin gözlerinden kaçtı mı defalarca?
Sen sigarayı çektin mi taa ciğerine...
Her çıkan dumandan medet umdun mu acizce?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
bu bölüm ayrı bır guzel
içi beni yakar dısı senı
ellerın dert gormesın nekadar alısılmıslık varsa hepsi yanlızlıga dair ..
yüregıne sağlık
KanıdeLi tarafından 9/23/2009 10:15:48 PM zamanında düzenlenmiştir.