(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duysun Senden... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duysun Senden... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani olurda Birgün Düşerse adım dilinden Silinirse eğerki Şu hayalim O güzel gözlerinden Birde vaz geçmişse Eğer O kalbin benim sevgimden Söyle artık boşuna gelmesin Kapıma azrail Bilsin o gün öldüğümü Duysun senden.
**hüzünlü ve içten dizelerdi..kutlarım kaleminizi saygımla*
eyv'Allah sevgili Züleyha kardeşim.çok teşekkür ederim. size hayırlı bayramlar diliyor selam,sevgi ve saygılarımı sunuyorum. değerli yorumlarınıza cevap yazamadım bu geçikmeden dolayı sizden özür diliyorum.tekrar saygılar,sevgiler.selametle kalın.
Hani olurda Birgün Düşerse adım dilinden Silinirse eğerki Şu hayalim O güzel gözlerinden Birde vaz geçmişse Eğer O kalbin benim sevgimden Söyle artık boşuna gelmesin Kapıma azrail Bilsin o gün öldüğümü Duysun senden.
biz yinede duymayalı olmasın ..............şiir tadında kalsın tebrikler .........
eyv'Allah sevgili Mustafa Doğan kardeşim.çok teşekkür ederim.sağol,varol,berhudar ol. size hayırlı bayramlar. selam,sevgi ve saygılarımla.selametle kalın. Sevgili Mustafa kardeşim değerli yorumlarınıza cevapta geciktiğim içinı çok özür diliyorum.bağışlayın.S evgilerimle.
Birgün
Düşerse adım dilinden
Silinirse eğerki
Şu hayalim
O güzel gözlerinden
Birde vaz geçmişse
Eğer
O kalbin benim sevgimden
Söyle artık boşuna gelmesin
Kapıma azrail
Bilsin o gün öldüğümü
Duysun senden.
**hüzünlü ve içten dizelerdi..kutlarım kaleminizi saygımla*