(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTTİM BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTTİM BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittim ben, Bende bittin sen, Ben sende çoktan bitmiştim, Git, istediğin yerde nafile dolaş şimdi, Yüreğin bomboş, Bu nasıl bir hayat ki???... ======================= Yürek sesinle meydana getirdiğin güzel dizeleri yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum saygılar
Ne güzel söylemişsiniz sevgili şairim. Kadın bir defa sever, bir defa kal der. Çekip gidenlere de ikinci bir şansı vermez ve gitmeye kalkan sevgiliye de asla kal demez. Giderken onu da veriri kendisine.
Gittim ben, Bende bittin sen, Ben sende çoktan bitmiştim, Git, istediğin yerde nafile dolaş şimdi, Yüreğin bomboş, Bu nasıl bir hayat ki???... Kısa ama anlamı geniş dizeler.Tabii ki hayat devam ediyor.Gidenler belki geride bir yığın hüzün bırakabliyor.Yaşananlar değerse unutulmuyor.Yok öyle değilse bir kalemde siliniyor.Çok güzel bir anlatımdı.Tebrik ederim.Selamlar ve saygılar...
Giden gitmişmiştir, gittiği gün bitmiştir diyesim geldi afınıza sığınarak yürek sesinizde hüzün vardı, kutlarım gül yürekli arkadaşım kaleminiz daim olsun...
Kim gidince kim bitiyor veya ne bitince kim gidiyor. Denklemi kurmak zor olmasa gerek. Bir tahtaravallinin iki ucunda iki insan. Biri indiğinde oyun bitiverir. Hepsi bu aslında.
Sevgilerimle.
cemil tarafından 9/8/2009 3:04:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gittim ben,
Bende bittin sen,
Ben sende çoktan bitmiştim,
Git, istediğin yerde nafile dolaş şimdi,
Yüreğin bomboş,
Bu nasıl bir hayat ki???...
=======================
Yürek sesinle meydana getirdiğin güzel dizeleri yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum saygılar