(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsmail TIKIROĞLU bey, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsmail TIKIROĞLU bey, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vefalı dostlar böyle gönülden seslenirlerse bizlerede var olun yazanda yazdıranda bir hairika kalpler tek yürek atıyor ne güzel her iki üstad da nasihatlarıyla her zaman ışık olup andınlatıyor
Büyük dostluklar böyle gönülden kurulur işte.Muhteşem bir şiir.Allah iki dost kaleme de Hayırlı uzun ömürler versin dostlukları baki kalsın.Saygılar sunuyorum üstadım.Var olunuz.
Dost yürek dostluğa verir canını Vatan'a kutsal der verir kanını Oğuz soylum TÜRK'ün yiğit yanını Okuyup anlayan dersin alacak... İsmail TIKIROĞLU
CAN DOST GÖNÜL DOSTUM Adıma yazdığın şiiri okuyunca nasıl duygulandığımı anlatamam. Yüzünü görmediği sesini duymadığı, birisiyle arasında bunca güçlü bağ kurabilen yüreğin sahibini saygıyla selamlıyorum. Bu güçlü bağ bizlere gençlik yıllarımızda öğretilen kendine has edebi saygısı hürmeti, ve fikri olan ÜLKÜCÜLÜK tür. işte kardeşlik hukukundan dahi üstün tuttuğumuz ve allahın da izni ve yardımıyla bozulmasına müsade etmediğimiz bu ÜLKÜCÜLÜK HUKUKU içerisindeki dostluğu bütün dostlarıma tavsiye ediyorum. OĞUZSOYLUM rumuzlu RECEP ÇAĞLAR dostuma teşekkür ediyor baki selamlarımı bırakıyorum ALLAHA EMANET OL****TTK****cCc****
TIKIROĞLU1071 tarafından 9/8/2009 1:00:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nasihatinizin hepsini aldım, Manevi duyguyla boşaldım doldum, Çok şükür değeri yüksek dost buldum, Okuyup anlayan dersin alacak.
Oğuzsoylum-Tıkıroğlu dost yürek, Bana Tıkıroğlu gibi dost gerek Bir yere varılmaz kırıp-dökerek, Okuyup anlayan dersin alacak.
Elbette yürek sağolsun da, bazı işlerde fikir ve vefanın da rolü yok mu? Bu şiir bir ahde vefa eseri.. Ama Tıkıroğlu İsmail kim? Şair bir ipucu verseydi, vefanın ötesine de vukuf olurduk.. Bizim de bir Tık Tık İsmail faslımız vardı.. Tık Tık bir ahlâk fukarası ve ecdattan rezil bir nesildi.. Kafasına bir taş attık.. Denk geldi mi bilemeyiz.. Kocakurtsoylum, dostuna -ki asaletine istinaden- ne güller atıyor.. ..Ve yerine varıyor. Şu halde, kim neyi hakediyorsa onunla liyakatlendiriliyor. Bu itibarla bu memlekete Tık Tık fareleri değil, asaletli Tıkıroğlu İsmail'ler gerek.. Şiirden şiire giden yolda bizi bu düşünce ve duygulara salıveren dosta selâm ve dualar olsun..
Kendine değildir bizlere sözün, Her iki cihanda ak olsun yüzün, Türk-İslam’a bağlı yüreğin özün, Okuyup anlayan ibret alacak. Herkesin ibret alması dileğimizle Tebrikler.