(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİÇ BİR DERDE BENZEMEZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİÇ BİR DERDE BENZEMEZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU KONUDA YAKINMAN YERSİZ BENCE..AYNI DERTTEN MUZDARİBİZ BE KARDEŞİM...ZAMAN MI ZAMANEMİ BENDE ANLAMIYORUM VALLA...BİZİM KUŞAK AYNI SENİN GİBİ DERTLİ..SABAH OLUNCA HEP BİRLİKTE KAHVALTI YAPACAK EV HALKI NERDE ŞİMDİ..KAŞIK BARDAK ŞAKIRTILARI BİRBİRİNE KARIŞMALI..SAVAŞA GİREN ALPERENLER GİBİ AMA NERDEEE...KALKKARMISIN OĞLUM..HADİ CANIM KIZIM..KAHVALTI HAZIR BAK SEVDİĞİN HER ŞEY VAR SOFRADA DEMEKTEN DİLİMİZDE TÜY BİTİYO...KISACASI YORMA KAFANI YALNIZ DEĞİLSİN BE GARDAŞ...PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER...KENDİNE İYİ BAK..SELAM VE SAYGI BİZDEN....
Ezanla birlikte kalkarım her gün, Huzur ile bir çay içemem bir gün, Ya her gün hengame ya her gün dargın, Benim derdim hiçbir derde benzemez. ================================
Herhalde Üstadım Pazara denk geldi, Bu söylediklrin bak bağrımı deldi... Düşündüm Kocakurtla beraber kalkar ailesi, Aslında bu dert bir koca kalp meselesi.... HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler Üsatdım. Ne güzelde anlatmışsın kalkmayan yatıp kalan kadınları Bir işaret olsun diye yazmışsın sen bu satırları ...
Biri gelse biri gider geriye, Hepisine lazım birer cariye, Dua ettim derdin kökü kuruya, Benim derdim hiçbir derde benzemez.
Şairim; çok fazla şiir üretiyorsun.. Okumaya zor yetişiyoruz.. Bu gidişle bizi de derde salacaksın.. Lâtife şairim.. Sizi okumaktan zevk duyuyoruz. Zira şiirlerinizde bize bir hısımlık var.. Selâm ve dualarımızla
Şair arkadaşım, İzmir Yenifoçada yazlığım var.Yazın evlatlar ,torunlarla yazlığım dolar.Ben bu amaçla yazlığı yaptırdım.Ama ,gençler gece geç saatlere kadar oturunca,sabahleyin bizim acıktığımız zamanda herkes uykuda.Aynı dertten bende şikayetçiyim.Dilekçe yazacaksanız (yüce makama)beraber yazalım.(Şakaydı tabi) Eline sağlık.Esen kalın...
Huzuru bulmanız dileklerimle dostum. Ne yazık ki devir değiştikçe değerler de değişiyor. Olumluya mı? Hayır. En iyisi fazla aldırmamaya bakmalı sanırım. Sevgiyle kalınız.
GARDASIM HARIKASIN BU BIR GECEKCAN'DAN KUTLADIM DEGERLI HEMSERIN RAHMETLI ABDULVAHAP KOCAMANI ANIMSATTIN COK SEVDIGIM BIR OZANDI ALLAH RAHMET EYLESIN SELAM VE DUA ILE NIHAT YURT KANADA SAGLIK SIHAT SANADA
Oğuzsoylum dert çuvala sığmadı, Rahmet bulutları göğe ağmadı, İçtiğim su ürküttüğüm değmedi, Benim derdim hiçbir derde benzemez. HERKESİN KENDİNE GÖRE AYRI AYRI DERDİ VAR.DERTLERİNİ NE GÜZEL ANLATMIŞSIN USTAM.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300