Bi karar oldu gençlikte, Çalışırdı bir vinçlikte Dinlenmezdi hiç dinçlikte, ----Hayd gönül ,haydi gönül, ----Sanki ki deli taydı gönül.
Durmadı yağış kurakta Bekledi aynı durakta, Yağı kalmadı yürekte, ----Haydi gönül,haydi gönül, ----Sanki ki deli taydı gönül.
Eli günü dinlemedi, Ne dedimse anlamadı,, Hastalanıp inlemedi, ----Haydi gönül,haydi gönül, ----Sanki ki deli taydı gönül.
Beğenmezdi birçoğunu, Etmedi kıybet koğunu, Sevmezdi toyu düğünü, ----Haydi gönül ,haydi gönül, ----Sanki ki deli taydı gönül.
Her gün sarıldım duaya, Açtım elimi mevlaya, Bedduadan ettim hayâ, ----Haydi gönül, haydi gönül, ----Sanki ki deli taydı gönül.
Oğuzsoylum’u soyladım, Boyuncaboyun boyladım Dedim ki sözün söyledim, ----Haydi gönül,haydi gönül, ----Sanki ki deli taydı gönül. 10.08.2009 _OĞUZSOYLUM
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ TAYDI GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ TAYDI GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TABIIKI NEFIS GARDASIM YAZMISSA O SIIR NEFISTIR AKSISINI IDDA EDEN VARSA CIKSIN ON'E DVEYIM BEN O'NU HEP DONE DONE SELAMLARIMLA CAN GARDASIM NIHAT YURT KANADA SAGLIK SIHAT SANADA
Şair arkadaşım, Her gün sarıldım duaya, Açtım elimi mevlaya, Bedduadan ettim hayâ, ----Haydi gönül, haydi gönül, ----Sanki ki deli taydı gönül. Bu gün şanslı günümdeyim.Tüm şair dostlarım güzel şiirler yazmışlar. Eline sağlık.Esen kalın...
Her gün sarıldım duaya, Açtım elimi mevlaya, Bedduadan ettim hayâ, ----Haydi gönül, haydi gönül, ----Sanki ki deli taydı gönül. Allah sağlık afiyet versin ağabeyim....selamlar
Kutlarım yüreğine saglık dost yürek sesin susmasın