(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAMAZAN -R şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAMAZAN -R şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
R emi yüksek enerjisi pozitif A llahım ne güzel aydır bu böyle M emnunum ki nefsim şeytanım zayıf A li dostum gel bu himeti söyle
Z emzemden ötedir iftarın suyu A nları vardır ki bin aya bedel N e mutlu kişiye, düzelse huyu
R abbim yaratmış RAMAZANI özel Yüreğine sağlık.Kutladım selala gardaş.Şiirime yazdığınız yorumda nasıl böyle hıızlı olabilşiyorsun demişsiniz.Can dostum ömür bitip gidiyor.Varsa içimizde cevher bizimle girmemeli.Ben bağlama çalan bir insandım.Şiiri dadece okurdum ve çokazda yazar fakata benden başka kimse okumazdı.27 Mart 2008 günü beyin kanaması ile hastahaneye yattım ve sağ tarafım bozulduŞen şarkrak adam kötürüm oldu.Öyle yaşamak olmaz.Bu sefer de şiiire olan ilgim arttı ve ona yoğunlaştım.Rahatsız oluncada duygusallık artıyor bildiğiniz gibi.Bazen 2 bazı gün 3 şiiir karaladığım oluyor.Yazmadığım gün boşluk hissediyorum.Siteye günde 2 tane asıyorum.Yoksa zaman yetmiyor,En za 5 tane siteye,arada bir ülküocaklarına bağlı sitelerede ekliyorum.Selam ve muhabbbetle kucakladım.Allaha emanet olunuz.Ramazanınız mübarek ola.
A llahım ne güzel aydır bu böyle
M emnunum ki nefsim şeytanım zayıf
A li dostum gel bu himeti söyle
Z emzemden ötedir iftarın suyu
A nları vardır ki bin aya bedel
N e mutlu kişiye, düzelse huyu
R abbim yaratmış RAMAZANI özel
Yüreğine sağlık.Kutladım selala gardaş.Şiirime yazdığınız yorumda nasıl böyle hıızlı olabilşiyorsun demişsiniz.Can dostum ömür bitip gidiyor.Varsa içimizde cevher bizimle girmemeli.Ben bağlama çalan bir insandım.Şiiri dadece okurdum ve çokazda yazar fakata benden başka kimse okumazdı.27 Mart 2008 günü beyin kanaması ile hastahaneye yattım ve sağ tarafım bozulduŞen şarkrak adam kötürüm oldu.Öyle yaşamak olmaz.Bu sefer de şiiire olan ilgim arttı ve ona yoğunlaştım.Rahatsız oluncada duygusallık artıyor bildiğiniz gibi.Bazen 2 bazı gün 3 şiiir karaladığım oluyor.Yazmadığım gün boşluk hissediyorum.Siteye günde 2 tane asıyorum.Yoksa zaman yetmiyor,En za 5 tane siteye,arada bir ülküocaklarına bağlı sitelerede ekliyorum.Selam ve muhabbbetle kucakladım.Allaha emanet olunuz.Ramazanınız mübarek ola.