(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deli Bir İstek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deli Bir İstek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sadece sevsin arsız yanıyla sevginin biraz soysuz olsun esrik olsun farketmez adın hafie çıkmaz böyle sevilmeyi istiyorum yüreğim yüreğim özgürse beni öyle sevmelisin... bu şiiri çok sevdim dostum... sevgimle daima...
denizden daha sert her kadından daha cömert olsun dokunacağın ısıracağın öpücüklerin
öpücüklerin kuruyan dudaklarımı ıslatsın kanatsın canın canımı geceler boyu
geceler boyu beni uçursun dansa kaldırsın başka alemlere salsın senin kadınlığın
kadınlığın erkekliğimi terbiye etsin b-aşka biri yapsın coştursun büyük bir delilikle durmaksızın ansızın
----------------------------
SUSMAYACAĞIM… Mahur makamında söylediğin ninnilerin salınışında çocukluğum. Çocukluğumu bıraktım sen de anlamıyor musun? Ve inanmıyor musun, gök kubbe deliniyor her feryadı figanımda. Islanıyorum. Sırılsıklamım sana. Hem de tepeden tırnağa. İnanmıyor musun? Çevir yüzünü öyle ise, düş toprağa gözlerinle. Göreceğin çiçeklerin tohumu sen. Can suyu sen. Bilmiyor musun? Öyle ise kahret gitsin geçmişe çektiğin çizgilere. Başını yasla bir ağacın gövdesine, ve sessiz bir şarkıya, SÖYLE...
arsız yanıyla sevginin
biraz soysuz olsun
esrik olsun farketmez
adın hafie çıkmaz
böyle sevilmeyi istiyorum yüreğim
yüreğim özgürse
beni öyle sevmelisin...
bu şiiri çok sevdim dostum...
sevgimle daima...