baharda ilk çiçekle gelecektin çiğdem ile sümbülü bir kenara bıraktım papatyayı erkencilikle suçlayıp kardeleni ise hiç hesaba katmadım erguvanlar çiçeğini döktü ayva çiçeği çoktan meyveye döndü sen hala yoksun aşk...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''baharda ilk çiçekle gelecektin çiğdem ile sümbülü bir kenara bıraktım papatyayı erkencilikle suçlayıp kardeleni ise hiç hesaba katmadım erguvanlar çiçeğini döktü ayva çiçeği çoktan meyveye döndü sen hala yoksun aşk... ''
Çok güzel dizeler.Yüreğinize sağlık.Güzel seviler.RABATLI
İnsanlar sözlerini tutmuyor sevgili Bahar aşkta mı onlara uydu ,aşkı da kendimize mi benzettik yoksa... Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman kutluyorum sevgilerimle...
baharda ilk çiçekle gelecektin çiğdem ile sümbülü bir kenara bıraktım papatyayı erkencilikle suçlayıp kardeleni ise hiç hesaba katmadım erguvanlar çiçeğini döktü ayva çiçeği çoktan meyveye döndü sen hala yoksun aşk...
aşk her zaman vardır,her an tetikte:)) kutlarım anlamlı bir şiir.. sevgilerimle...
çiğdem ile sümbülü bir kenara bıraktım
papatyayı erkencilikle suçlayıp
kardeleni ise hiç hesaba katmadım
erguvanlar çiçeğini döktü
ayva çiçeği çoktan meyveye döndü
sen hala yoksun aşk... ''
Çok güzel dizeler.Yüreğinize sağlık.Güzel seviler.RABATLI