(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLÂN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLÂN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Satılığa çıkardım aşk’ı bu gece Üstte bağ, bahçe, bostan verdim Kanadı kırık sineklerle Yırtık kozalı kelebekleri Akrebi, ağustos böceklerini... =================================
AŞK ne kadar satılığa çıkarılsada onun ÖZÜ orda kalır, Satılık gitse bile yeniden dirilir var olur onun yerine alır .. Yürekten Tebrikler Şairem.. Saygılarımla ...
Satılığa çıkardım aşk’ı bu gece Üstte bağ, bahçe, bostan verdim Kanadı kırık sineklerle Yırtık kozalı kelebekleri Akrebi, ağustos böceklerini...
Çıkarsa alıcısı Aşk/olsun Aşk yeniden doğsun Adı kuşkonmaz olsun .....................................
sevmek; onu değiştirmeye çalışmadan olduğu gibi,sevmediğin yönlerini törpülemeya çalışmadan,sevabıyla günahıyla geçmişini sorgulamadan onu her şeyiyle kabullenmek değilmidir aşık olmak..sen onu böyle seversen o bu aşka hiç kuş kondururmu...güzel bir şiirdi arkadaşım anlayana...tebrikler.
Satılığa çıkardım aşk’ı bu gece Üstte bağ, bahçe, bostan verdim Kanadı kırık sineklerle Yırtık kozalı kelebekleri Akrebi, ağustos böceklerini...
Çıkarsa alıcısı Aşk/olsun Aşk yeniden doğsun Adı kuşkonmaz olsun Ayşe Yayman
akrep hariç satın almayı isteyen bir alıcı çıkabilir belki de, yine çarpıcı ve düşündürücüydü, zevkle okudum, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
Çok güzel ve hoş bir şiirdi yazdığın
Neşen ve kalemin daim olsun canım
Sevgiler yolladım Ankaradan