(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaprakların sesinde huzur bulurduk, Kuşlar söylerdi şarkımızı umutla... Umut söndü,şarkımız bitti. Tren yolcuyu almadan gitti... ................. Belki bir dahi sefere alır yolcuyu kim bilebilirki çok güzel bir sesleniş ,her şey gönlünce olsun tebrikler narin yüreğine ..
NEDEN HEP YAĞMURLAR ANLATIR BİZİM SEVDALARIMIZI,NEDEN HEP RÜZGAR SAVURUR UMUDUMUZUN BAHAR TANESİNİ NEDEN.ÇÜNKÜ MUTLULUK BİZİM DEĞİL.UZAKLARDA YAŞAYANLARINDIR.ÇOK HOŞTU AMA
Yağmura anlatmıştık derdimizi, Bir o ve gökyüzü bilirdi her şeyi... Oysa biter sanmıştık anlattıkça, Daha da çoğaldı.... Yanıldık....
Yağmurlu bir günde aşık olmuştuk, Bunun içindi dolu dolu yağışı... Sırılsıklam aşık oldum ben o günde, Şimdi bittiğini görmek acı veriyor ya neyse... (Yine yanıldık)
Umutlarımızın ardına sakladık sahte düşleri, Kurar dururduk eski bir saat gibi... Saati bozan sen ve treni kaçan ben, Durur bekler sanmıştım oysa.... Yanıldım...
merhaba güzel insan kutlarım şiirini yüreğine sağlık ne sen suçlusun ne de ben sevda sevda şiirlerdi bizi dirilten sen sen ol umutlarının altına saklama düşlerini umudun bitmesin sevgiyle kal hep kurduğun düşte bıraktığın gülüşte kal