ŞİİRİMDE GÖRDÜM SENİ 🌹 seni gördüm, yine şiirimdeydin. elinde mavi imgelerle şiir sağıyordun zamandan. Gözlerine yüklediğin hüznü ..............savuruyordun ...........................yüreğime ve saçlarındaydı ateş damlaları.
can fanusunda şiirimin sen vardın. seni gördüm bakışırken mısralarla. hüznünden çelenkler taşıyordun ...............................ayrılığın.
şiirimde gördüm seni, çok güzeldin. beyaz uzun elbiselerin takılıyordu aşka. Aşk gülümsüyordu gözbebeklerinde ve ben aşık oluyordum... sana aşık oluyordum. 🌹 .........................................(k.t.)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRİMDE GÖRDÜM SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRİMDE GÖRDÜM SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve ben bu şiirinizi okurken an be an maziden vakitler çaldım şair... -Kaybolmağa hakkı olmayan bir tutsağı/saray da gördüm.. -Dünlerin hayaline öyle daldım ki/bir an yaşanmışlıklarla yüz yüze kaldım.. -Şiir anlamlı bir lirikti... -Bu sayfa her daim ala şiirlere ev sahipliği yapar.. -kalemine bin sağlık üstad.
biliyorum kaybolmaya hakkım yok ey canan bilki senin abı- hayattan farkın yok sevdan diriliş anladımki senin ecelden korkun yok karanlık gecelerine kehkeşanım bak gökyüzünde yıldızın çok
can kafesime hapsettim seni fanusuna sığımaz artık sevdam asunanın mahşerde kay bolsanda ben olrum seni bulanın şansı olmaz sevdadan yorulanın
yüreğinde sevda bitmesin babacanım okudğum en güzel şiirlerden birydi.yüreğe yazılanlar silinemez .seven br nefes bile gitmez aşk vefadır herşeye rağmen sevmektir emektir.saygılar selamlar .yüce sevdalı yiğit gönlüne.özgebalan.
beklenen yağmur tarafından 9/4/2009 2:31:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
şiirimde gördüm seni, çok güzeldin. beyaz uzun elbiselerin takılıyordu aşka. Aşk gülümsüyordu gözbebeklerinde ve ben aşık oluyordum... sana aşık oluyordum.
şiirimde gördüm seni unutma; kaybolmaya hakkın yok.
Elbette... Güzel bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.