Koro gibi laf bellediler açılım diye, Utanmayın açılın saçılında görelim Açılıp saçılıp da belki büyürüz diye, Utanmayın açılın,açılında görelim
Öğrenirsin ne imiş hain pusu kurmayı, Pusu kurup yiğidi hainlik vurmayı, Karşına dikmez miyim hemen Genelkurmayı, Utanmayın Açılın,açılında görelim
Açılım nereye ki sağa- yoksa sola mı? Kandilden yana mı yoksa batı kolamı? Şer mi ararsınız siz yok püsküllü bela mı? Utanmayın açılın, açılında görelim
Açılırsan açıl da şu batıyı bir unut, Kim veriyor sana boş vaatle boş umut, Geri mi gelir geri nur sultan Sultan Hamit, Utanmayın açılın, açılında görelim
Neyiniz bizden eksik? Bizden istenen nedir? Seksen altı senedir sizi kim etti sadır, Ebetteki sitemde bazı aksaklık vardır, Utanmayın açılın,açılında görelim
Her şey şahsın özünde kim bilir kimin özün, Herkes Söylesin dursun saklıdır benim sözüm, Hısım olan oyarmış kendi hısımının gözün. Utanmayın açılın,açılında görelim.
Dışarıdan destekle söndürdün ocakları, Sanıyorsun doldurduk yeteli kucakları, Zaman gelir ayırır kilim ve saçakları, Utanmayın açılın, açılında görelim.
Son söz benim olacak biraz daha beklerim, Yiğidin acısını yüreğimde saklarım, Vatan pislik götürmez tüm pisliği paklarım, Utanmayın açılın, açılında görelim.
Oğuzum tasalanma Türk’ü kimse ezemez, Kurt gezen yaylalarda çakal asla gezemez, Bizi bir tespih gibi kimse ipe dizemez, Utanmayın açılın, açılında görelim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UTANMAYIN AÇILIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UTANMAYIN AÇILIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oğuzum tasalanma Türk’ü kimse ezemez, Kurt gezen yaylalarda çakal asla gezemez, Bizi bir tespih gibi kimse ipe dizemez, Utanmayın açılın, açılında görelim.
Tabiki kurt gezen yaylalarda çakkallar gezemez Kutluyorum kocaman yüreğinizi hocam selam ve saygılarımla
Açılamayacaklar..Bunlar köstebeğe benzer...yer yüzünde yaşamazlar..Yıllardır yer altında değiller mi? Hangi mertliğe imza attılar ki! Yüreğine sağlık ağam...dert görmeyesin...
"Son söz benim olacak biraz daha beklerim, Yiğidin acısını yüreğimde saklarım, Vatan pislik götürmez tüm pisliği paklarım, Utanmayın açılın, açılında görelim."
İşte sözün, içinde Malazgirt ile Romenos Diyojen okunan faslı.. İşte sözün, içinde Söğüd ile Tekfur'luk okunan faslı.. İşte sözün, içinde Konstantiniyye ile Fitne okunan faslı.. İşte sözün, içinde Dardanel ile Ocean okunan faslı.. İşte sözün, içinde Sultanhamid ile Karasso okunan faslı İşte sözün, içinde Dumlupınar ile Selânik Alatini Köşkü okunan faslı ..Ve işte sözün, içinde TC ile APO okunan faslı..
Fasıllar arası tarihî vakıaların çarpıştığı ve hep Türk'ün iman zaferiyle netice verdiği ibretine münhasır bir risale benzeri gerçekler.. Baksınlar bakalım; Alpaslan mı, Gazi Osman mı? Fatih mi, Cevat Paşa mı, Sulanlar Sultanı mı? Kime kimlere rağmen, kimlerden zafer muştuydu? Kime kimlerin esaret dileklerine rağmen hürriyet şerefti? TC için Mustafa Kemal ve O'nun aziz askerleri ne anlama geliyordu? ..Ve TC'nin hürriyet, asalet ve bekâsını kazanmasında kimlerin kan ve can harcı vardı? Kimler bu itibarla kime hadim olmaya mecbur ve bağlı idiler? Şimdi.. kim ne yapmak istiyor? Şimdi.. şiirlerden nesirlere kadar yürek kalemlerine düşen şek ve şüpheleri Yaratan(!)'lar neyin yahut kimin peşindeler.. Bu millet Vatan Yahut Silistre diyebilir amma asla Vatan Yahut Apo demez, dedirtmez.. Vatan daima; Vatan yahut vatandır.. Haaa.. Şimdi bize, aman canım siz de amma da çok büyütüyorsunuz.. -Kürt'ünü kullanmasak dahi-; Nihayet bu bir Demokratik Açılım'dır diyebilirler.. Öyle mi sahi? Öyleyse şairin dediği gibi "Açılın da Görelim.." Neymiş aslı-fesli..
Son söz benim olacak biraz daha beklerim, Yiğidin acısını yüreğimde saklarım, Vatan pislik götürmez tüm pisliği paklarım, Utanmayın açılın, açılında görelim.
Oğuzum tasalanma Türk’ü kimse ezemez, Kurt gezen yaylalarda çakal asla gezemez, Bizi bir tespih gibi kimse ipe dizemez, Utanmayın açılın, açılında görelim.
kutlarım o koca yüreği tam puan hayırlı ramazanlar
Oğuzum tasalanma Türk’ü kimse ezemez, Kurt gezen yaylalarda çakal asla gezemez, Bizi bir tespih gibi kimse ipe dizemez, Utanmayın açılın, açılında görelim. ........................................................daha bu dizelerin üstüne laf mı edilir ki...ağabeyim var olasın....
"Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır!" "Beni olağanüstü bir kişi olarak yorumlamayınız. Doguşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir." "Eğer bende bazı fevkaladelikler görüyor, buluyorsanız bunları sadece ve yanlız Türk olmama, Türklüğüme bağlayınız." "Ülkeniz sizindir, Türklerindir. Bu ülke, tarihte Türk tü bugün de Türk tür ve sonsuza dek Türk olarak yasayakcaktır."......M.KEMAL ATATÜRK......
Son söz benim olacak biraz daha beklerim, Yiğidin acısını yüreğimde saklarım, Vatan pislik götürmez tüm pisliği paklarım, Utanmayın açılın, açılında görelim.
Oğuzum tasalanma Türk’ü kimse ezemez, Kurt gezen yaylalarda çakal asla gezemez, Bizi bir tespih gibi kimse ipe dizemez, Utanmayın açılın, açılında görelim.
AÇILIMI AÇILMADAN KAPATMAK ZORUNDA ÇOK DEĞERLİ VE ANLAMLI SÖZLERİNİZ YÜREKTEN KUTLARIM KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILAR.
açılım diyenlerin hiç bir şeyi çözmeye niyetleri yok. Eğer bu niyetleri olsaydı, 8-9 yıllık yönetim dönemlerinde bunu çoktan çözmüş olurlardı. Yabancı güçlerin, savaşlarla, anlamsız ve iğrenç saldırılarla başaamadıklarını masaların başında; Türk varlığını, yandaş hainlerle bölüp parçalama süreci başlatmışlardır. Her Türkün alabildiğine uyanık olması, akıl ve mantık ölçüleri içinde direnerek bu menfur saldırıları püskürtmesi lazımdır.
Yüreğine sağlık sevgili Recep bey kardeşim. Seni bütün içtenliğimle tebrik ve taktir ediyorum. Sevgi ve selamlarımla kutluyorum sizi. Kemal Polat
Yüreğinize sağlık efendim.Muhteşem bir yürek sesi dudum yine.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Kutluyorum koca yüreğinizi.Saygılar sunuyorum üstadım.
Son söz benim olacak biraz daha beklerim, Yiğidin acısını yüreğimde saklarım, Vatan pislik götürmez tüm pisliği paklarım, Utanmayın açılın, açılında görelim.
Teşekkürler paylaşım için elinize sağlık Dün Zafer Bayramında protokolde olması gereken Belediye başkanları nın bazıları lütfetmemiş yerlerine gönderdikleri yanaşmalarıda İsdiklal marşı okunurken dudaklarınıda gıbırtadmadılar Adamlar ayrılmış artık ruhen bedeben fiziken Sayın Başbakan hala demukrasıden bahsediyor hala anlamını tam olarak kimsenin bilmediği açılımdan bahsediyor............
Son söz benim olacak biraz daha beklerim, Yiğidin acısını yüreğimde saklarım, Vatan pislik götürmez tüm pisliği paklarım, Utanmayın açılın, açılında görelim.
Oğuzum tasalanma Türk’ü kimse ezemez, Kurt gezen yaylalarda çakal asla gezemez, Bizi bir tespih gibi kimse ipe dizemez, Utanmayın açılın, açılında görelim.
Koro gibi laf bellediler açılım diye, Utanmayın açılın saçılında görelim Açılıp saçılıp da belki büyürüz diye, Utanmayın açılın,açılında görelim
Öğrenirsin ne imiş hain pusu kurmayı, Pusu kurup yiğidi hainlik vurmayı, Karşına dikmez miyim hemen Genelkurmayı, Utanmayın Açılın,açılında görelim
Açılım nereye ki sağa- yoksa sola mı? Kandilden yana mı yoksa batı kolamı? Şer mi ararsınız yok püsküllü bela mı? Utanmayın açılın, açılında görelim ....................dost ustadım sabahın seher vaktıne dusen yel gıbı..harıkaydı yıne..tebrık ederım dost ustadım selam ve saygılarımla...............
Kurt gezen yaylalarda çakal asla gezemez,
Bizi bir tespih gibi kimse ipe dizemez,
Utanmayın açılın, açılında görelim.
Tabiki kurt gezen yaylalarda çakkallar gezemez
Kutluyorum kocaman yüreğinizi hocam
selam ve saygılarımla