(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YASAK AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YASAK AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TEBRİKLER ŞAİR DOST GÜZEL BİR ŞİİRDİ YASAK AŞKTA OLSA ''YASAKLAR NE İÇİN KURULMUŞ ÇĞNEMEK İÇİN:))''İŞTE BİZLER YÜREĞİMİZE SÖZ GEÇİREMİYORUZ SAYGILARIMLAA
Serseri hayat sürükleyip nereye götürürsün, Beni böyle.... Yasak aşk, Yasak sevda, Hayal kurmak yasak, Umut düşlemek yasak, Seni seviyorum demek yasak... Yaşamak yasak... yüregine sağlık cok güzel siir hersey belki yasak ama anı ve hatırlar cok güzel hersey günlunce dileğinlen olsun saygılar...
seven kalbe yasak konulmaz elbet istemedende olsa yürek akar gider sevdiğine fayda etmez hiç bir laf söz kutlarım canım yüreğine sağlık kalemin daim olsun.
senin bedenin yasak yüreğin sana ecnebi edilmişken düştüğün her yer sana yasaktır rapt olduğun her hayal sana birer tuzaktır anlamını bildiğin her şey sana anlamlsızlıktır...............şiirin başlığına baktın zannettim ki sende destovyevski gibi yasak aşklar yaşıyosun gibi geldi ama içerik oyle değilmiş......