(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK SA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK SA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk anlatıyordu , satır satır kendini, derken satır başına geldi oracıkta kopuverdi başı, sonrası kanrevan ,figan ve göz yaşı... AŞK ,SATIR BAŞINA GELENE KADARDIR. aşık anlıyordu.
aşk bir yere kadar vardır..sonu hep gözyaşı ile biter..gerçek aşksa..tabi..şiir çok tatlıydı çokda anlamlı..tebrikler..saygılar..
aşk anlatıyordu , satır satır kendini, derken satır başına geldi oracıkta kopuverdi başı, sonrası kanrevan ,figan ve göz yaşı... AŞK ,SATIR BAŞINA GELENE KADARDIR. aşık anlıyordu.
Bence de.Aşk başlarken güzeldir.Aslında özen gösterilse,emekler verilse karşılıklı olarak sevgi ile sürecektir.Fakat bunu başaran var mı bilmiyorum.Tebrik ederim,çok anlamlı ve çok güzeldi.Selamlarımla.
satır satır kendini,
derken satır başına geldi
oracıkta kopuverdi başı,
sonrası
kanrevan ,figan ve göz yaşı...
AŞK ,SATIR BAŞINA GELENE KADARDIR.
aşık anlıyordu.
aşk bir yere kadar vardır..sonu hep gözyaşı ile biter..gerçek aşksa..tabi..şiir çok tatlıydı çokda anlamlı..tebrikler..saygılar..