(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O eylül dneminde çok fazla yaprak döküldü ayrılıp dalından sevgili Özgür
Hasretin şurubu zehre dönüştü ve düşüremediği insanların beyinlerini de avuçlarına alıp hamur gibi şekil verdiler
kaç kişi kaldı şekil veremedikleri acaba şiirleri mi sayacağız
yorumları mı
ama bize hala bir şekil veremediyse onların güçleri artık dünyaya şekil vereceğiz demiyorum ama insan beynine uzanan ellere dur diyeceğiz artık dur hooooooooop hemşehrim dur
insanın şekle ihtiyacı yok sen tanrıdan daha mı iyi biliyorsun güldürmeyi ağlatmayı
içinde eylül olunca hele o davudi sesiyle hemşerim Hasan MUTLUCANın türküleri... ama öyle yorgunum ki kesmiyor hamaset vatan millet sakarya öyle yorgunum ki başımı bir kucağa koyum sonsuzluğa uyumak istiyorum...
şimdi seni yaptığın tüm kötülükler için kutsuyorum Eylül sakin bir tavır müzmin bir bitkinlik içinde ne senle barışık yaşayabiliyorum koyun koyuna ne seni tümüyle unutup senden uzakta anlıyor musun Eylül?
Eylül aylarının onikinci günlerinin bir daha geri gelmemesi dileklerimle saygılar ve sevgilerimi gönderiyorum efendim...
Yıllar öncesi acılarla dolu anılarımı hatırlattınız bana.... selamlar...
şimdi seni yabanıl bir basitlik içinde hatırlıyorum Eylül sevinsen de uçup gidiyor olmasına tüm arzu ve isteklerimin bir boyun büküş sanma bu hallerimi bil ki on ikiden vurulmuş minik bir kuş gibi sızlıyor kalbim
şimdi seni yaptığın tüm kötülükler için kutsuyorum Eylül sakin bir tavır müzmin bir bitkinlik içinde ne senle barışık yaşayabiliyorum koyun koyuna ne seni tümüyle unutup senden uzakta anlıyor musun Eylül?
UNUTMAK KOLAY DEYİL TABİKİ GEÇMİŞ ACITSADA İÇİMİZİ YAŞIYORUZ GÜZEL ANLAMLI DİZELERDİ KUTLARIM ARKADASIM SAYGILAR SELAMLAR.
anlaması gereken sanırım eylül olmasa gerek...o sadece bir aracı sevgili kalem... bunu sen de biliyorsun... anlaması gereken başkaları... ----bilmiyorum sanki perde kapandı bir dönem bitti ve sinmişlik susmuşluk korkmuşluk ----sevgiyle.....
tebrikler.