(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRLİK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRLİK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu serzenişinizin şiiri ve şairi daha yüce yerlerde görme isteğinizden kaynaklandığını düşünerek size hak verdiğimi belirtmek isterim...lakin üstad Necip Fazıl;çile şiirinde yer alan bu kıtayı 1939 yılında yazdı ve öldüğü yıl olan 1983 yılına kadar tam 44 yıl daha şiir yazmaya devam etti...Üstadın da söylediği gibi şiir mutlak hakikati arama işidir...bence bu arama işi herkes için ne düzeyde olursa olsun devam etmeli...ama bu bilinçle...ha testisini doldurmayan bize havadan başka bişey ikram edemez oda ayrı konu...selam ve muhabbetle...
günün seçkisinde yer alan şiir üzerine eklediğim bir kıtaydı...yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum...sizin gibi şairlerin bu sitenin düzeyini yükselttiğini farkettim... selam ve muhabbetle...
Artık barınamam gölge varlıkta
Ver cüceye , onun olsun şairlik
Şimdi gözüm büyük sanatkarlıkta.
**necip fazıl**
şairlikte de pek iş kalmadı hocam. şiir okuyan insan az ama şiir yazan -karalayan mı demek gerekir?- insan sayısız.
kutlarım kalemi.
selametle.
de te fabula narratur tarafından 8/31/2009 8:12:31 PM zamanında düzenlenmiştir.