(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH BABAm-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH BABAm-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben abamı anlattım, Dost yarana dinlettim, Oğuzsoylum’u inlettim, Bölüşemedim derdimi. ........................BABANIZA ALLÂHTAN RAHMET DİLERİM... Şiir güzel olmuş--5 Kutlarım,selamlarım
Muhteşem üstadım!..Bu güzel şiirlerinizle babamı hatırlattınız bana...Yüreğim bir garip oldu.Allah rahmet eylesin sizin babanıza ve tüm maneviyata intikaleden babalara.Mekanları cenet olsun inşallah.Var olunuz efendim.Saygılar sunuyorum.
neneh. tarafından 8/27/2009 10:30:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben abamı anlattım, Dost yarana dinlettim, Oğuzsoylum’u inlettim, Bölüşemedim derdimi.
Şimdi yanımda olsaydıda dertlerimi dökebilseydim ona.ancak o anlardı beni garib fakir BABAM.Ebedi hayata göçmüş olan bütün babalara sonsuz saygılarımı sunuyor,ALLAHTAN rahmet,ve mekanları CENNET olsun iyorum. Saygı ile kutlarım değerli üstadım.
baba diyince bende akan sular duruyor ne yazsak az onlar icin yüreginizin sesini dökmüssünüz misralariniza ,,,RABBIM rahmetini esirgemesin mekanlari cennet olsun tüm kaybettiklerimizin,,,slmlar saygilar,,,
Ben abamı anlattım, Dost yarana dinlettim, Oğuzsoylum’u inlettim, Bölüşemedim derdimi. BABA ÖZLEMİNİ ANLATAN ÇOK ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM. SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ...Bababmı kaybedeli yıllar oldu acısı hala taze ..Çok özlüyorum babamı ama dönüşü olmayan yere gitti..Allah sabır veriyor..Önden gidenler görmüyorlar ama arkada kalanlar maf oluyor..Çok güzeldi içim burkuldu babamı hatırladım ..Hayırlı ramazanlar..Selam ve dua ile..
Sevğili dönüldaşım yürek aynı sızıyı çeker aynı acı aynı sancı
kutlarım Allah mekanını cennet topragını bol taksiratını affetsin inşallah