her şeyden kopuk,ben ve sen bir gelecek için... ---------------------------------------------
memleket kürt açılımı ile boğuşurken konuşmaktan bıkmaz siyasiler demokrasi sınavı verirken bir dere kenarında sere serpe uzanmak vardı ıslak çimenlere ben ve sen
ben ve sen akan su yerine kendimizden geçmek kendimizi nü hareketlerde sarhoş etmek vardı bir ağustos sıcağında
bir ağustos sıcağında kollarına atılıp seni uçurmak seni oh oh seslere kaçırmak vardı doyasıya kıyasıya
............................... ADımyalnızlık 25 ağustos 2009,,,15.10
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Ve Sen Keyfi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Ve Sen Keyfi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"memleket kürt açılımı ile boğuşurken konuşmaktan bıkmaz siyasiler demokrasi sınavı verirken bir dere kenarında sere serpe uzanmak vardı ıslak çimenlere ben ve sen"
Şairim; Nasibi bugüne sarkan aşinalığımızın hatırına binaen derim ki; Vekil bile olsan Asil olacaksın, ama kuyruk olmayacaksın.. Ne yazık ki devir Kuyruklu Devri.. Şekil bile olsan aslını kendi hâkimiyetinden söküp atmayacaksın, kuyruk takmayacaksın.. Şayet kuyruk takarsan kuyruklusun demektir.. Kuyruklu demek ise haysiyet yoksunluğuna düşerek arkadan çekilmek demektir.. Kuyruklulara, işte bu sizin kuyruksuzluğun ne derece asil ve beşeri olduğunu ifade eden şiiriniz var ya; sonu başına vurulucak bir hâl ve sıfat taşıyor.. Selâm ve dualarımla kardeşim..
daha çok yazıya yatkın biri olduğunu düşünüyorum. ama edebiyata aşina olduğun kesin. bu dizelerde bize hocalarımızın "biraz cesaret" dedikleri cesaret izleri var... "hoşça bak zatına..."
Hayatın paslı gerçeklerinden? Aslında yalanlarından sıyrılıp sığındığın o tatlı mayhoş köşende kurduğun düşler ne kadar da canlı rengini bilmediğim gözlerinde...
cesursun ne denir ki içinden geldiği gibi yazıyorsun devam et...
konuşmaktan bıkmaz siyasiler
demokrasi sınavı verirken
bir dere kenarında
sere serpe uzanmak vardı
ıslak çimenlere
ben ve sen"
Şairim;
Nasibi bugüne sarkan aşinalığımızın hatırına binaen derim ki;
Vekil bile olsan Asil olacaksın, ama kuyruk olmayacaksın..
Ne yazık ki devir Kuyruklu Devri..
Şekil bile olsan aslını kendi hâkimiyetinden söküp atmayacaksın, kuyruk takmayacaksın..
Şayet kuyruk takarsan kuyruklusun demektir..
Kuyruklu demek ise haysiyet yoksunluğuna düşerek arkadan çekilmek demektir..
Kuyruklulara, işte bu sizin kuyruksuzluğun ne derece asil ve beşeri olduğunu ifade eden şiiriniz var ya;
sonu başına vurulucak bir hâl ve sıfat taşıyor..
Selâm ve dualarımla kardeşim..