(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Paslı Anahtar ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Paslı Anahtar ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen bütün duygular aşağıda,yeryüzünde yaşanır bütün canılığı ile.bırakır orada kendini şair,bir dağın,bir bulutun içinden bakar kendine.....tebrikler.
Bu sevda dipsiz kuyudan çıkar mı dersin?Anahtar da paslı olduğuna göre orada ömür boyu kalacaktır diye düşünmekteyim. Güzel bir şiirdi.Kutlarım efendim...
ayhansarıkaya tarafından 8/26/2009 12:49:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Elimde paslı bir anahtar Böylesi bir sevda ; TUZUNDA ! ---------------------------------
...PASLI ANAHTAR......
"KİTLİYİM SANA HALA ELİMDE PASLI ANAHTAR..." AÇMIYOR AMA, SENİ BANA !... ŞEYTAN DİYORKİ DURMA; GİY DOYMUŞ BİR BULUTU VÜCUDUNA, SIZ KAPI ARALIKLARINDAN YAĞMURLA ! VE ISLAK ISLAK O'NU KUCAKLA !!!.... ANLASIN NASILMIŞ O DA; NASIL DAVRANIRMIŞ BİR ŞAİR, BÖYLESİ AYNASIZ DURUMLARDA !!!!... ---------------------------------------------- EN ÖNDE "FİNAL" KOŞUYORDU YİNE EN SONUNCU OLDUĞU HALDE !........ ---------------------------------------------- TEBRİKLER YÜREĞİNİZE !!!!!!!!........
bazen herşey karanlıktır, dipsiz bir kuyuda yanmakta ve paslanmaktasındır umutları açacak anahtar ise elimizden gitmiştir.ne güzeldi çok güzeldi.teşekkürler.
Dipsiz kuyulara attın beni ... Tortusundayım,karanlığın Yankı yapıyor ,derinlikler Kitliyim sana hala Elimde paslı bir anahtar Böylesi bir sevda ; TUZUNDA ! TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL.ALKIŞLIYORUM...RUMUZ4300