(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*YOKSAN * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*YOKSAN * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gecikmişliğimle ağız dolusu merhaba çokça hayıflandım bu ve önceki bir kaç şiiri kaçırdım diye konser turnesindeydik mazeretim kendime çokça ama telafi ediyor şimdi soluklandığım dizelerin papatyalar döküp kaçtı ekrem ali..
Ekrem ali hos gelmis sefa getirmis gönül sayfama..Herzaman beklerim..Ve iyi dilekleri icin tesekkürler eder,papatyalar icin ekstra bir tesekkürü borc bilirim..
Yokum... .................................. sevdiceğe söylenen belki de en güzel sözdür. her şey seninle anlamlı der...yada gücüm tükendi artık bu aşk da yokum...tebrikler güzel şiire..
senin olmadığın hiç bir yerde yokum kabulüm değildir öyle ufak tefek gönül almalar belli aralıklarda gelmeler yoksan yokum yoksan varım saymıyorum kendimi sevgi yok olmak değil paylaşmak yoksan yokum yoksun işte...
Yokum... DOST KALEM YA SENİN ŞİİRİNE NEDEMELİ? NE HOŞ ANLATIM...EĞER KISA OLANDA İSE SEVGİLİ, KISA OLAN UYKU,UYKUDA NE OLUR RÜYA...ANLADIM ANCAK RÜYALARINIZDA SEVGİLİ...Tebrikler ve selamlar...