(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Erik Rakısı ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Erik Rakısı ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Müslüman mahallesinde Salyangoz satılır mı kız ? Vallaha senin yatacak yerin yok. Bu ramazan da RAKI muhabbeti Vallaha pes, billaha pes. Biz unutmaya çalışalım Sen... "AKLIMIZA KABUĞU DÜŞÜR" Helal vallaha...
Kutlarım şair... kısa ve özdü Ah... Ah... namikcemal ne düşler gördü.
merhaba kısa ve öz bir şiirdi kutlarım aşk da bir içkiye benzer içerken alırsın tadını bitti mi ayrılık başlar yüreğine sağlık hep kurduğun düşte bıraktığın gülüşte kal
ramazan günü ağzımı ekşittin dostum... benim öyle dedim yok da canı çeken olur...
sevgiye ve sevgiliye yaptığımız tanımlardır bulduğumuz isimler yakıştırdığımız şekiller sevgi adı üstünde sevgi bu ve biz sevince öyle adam gibi severiz demiş-sin şiirde.. helalolsun...sevgilereimle...
evet isyanları yüreğine sığdırabilen bir de sen varmışsın kadehindeki rakının seni sarhoş etmeye bile vakti olmadan rüyadan uyanıyor bazen insan bazen tatlı bazen buruk olsada eminm ki bırakmış olduğu etki ÇOK ACI kalemdaşım kib ltf
SEVMEK SENİ BİRTANEM İÇİMDEKİ SARHOŞLUK VE MAYHOŞLUĞA DONUK BİR DUYGU GİBİ SENDEKİ VE BEN SANA ADIMLARIMLA GELMEKTEYİM SALLANDIĞIMA BAKMA SADECE SENİ SEVMEKTEYİM ....SAYGI VE SEVGİLERİMLE..YUREĞİMİN AŞK-I MEMNU SARHOŞLUĞUYLA DİZELERİNİZİ KUTLARIM...
Sarhoşluk
İçmeden boş kadehte
Erik rakısı gibisin
Tatlı ve buruk
Söylesene ne olur
Yugoslav içkisimisin ?
HARİKASIN YİNE.YAZAN KALEMİN VE O GÜZELİM YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
RUMUZ4300 tarafından 8/22/2009 5:58:03 PM zamanında düzenlenmiştir.