(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTTİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTTİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzunca bir süredir değerli şair dostlardan ayrı kaldığım için yorumunuzu yeni okuyabildim, kusura bakmayın.Sayfamı ziyaret ederek değerli beğeninizle mutlu ettiniz, çok teşekkürler, herşey gönlünüzce olsun.Saygı ve selamlarımla iyi bayramlar....
YALNMIS HER SEYIN..SENI SEVIYORUM DEMELERIN..OYSAKI HER SENI SEVIYORUM DERKEN MEGER SEN IHANETLERIN GOLGESINDEN GELMISIN..VE ORTMEK ICIN GERCEGI SENI SEVIYORUM LA SUSLEMISSIN..YALANMIS BAKISLERIN..BAKTIGIM GOZLERDEKI ISIKLAR BANA AIT DEGILMIS..BIR BASKA YILDIZ SAKLAMISISN BAKISLARINDA..BIR BAŞKA..SEVGIYE UCMUS YUREGIN ..PEKI NEDEN SEVIYORUM DERKEN..NEDEN O GUZEL KELIMELERIDE KENDIN GIBI YUREGIN GIBI BEDENIN GIBI KIRLETTIN...
Yalanları bile isyan ettirdin Bıktılar dilinden, gözlerinden Aşkı, sevgiyi ziyan ettin Ağladılar, kahrettiler derinden... Ve şimdi sen... Telafisi olmayan hatalarda En isyankar pişmanlıklardasın... Ve artık sen... Bekleyenin olmadığı yollarda Yaşanmamış farzedilen zamanlardasın... ________
Yalanları bile isyan ettirdin Bıktılar dilinden, gözlerinden Aşkı, sevgiyi ziyan ettin Ağladılar, kahrettiler derinden... Ve şimdi sen... Telafisi olmayan hatalarda En isyankar pişmanlıklardasın... Ve artık sen... Bekleyenin olmadığı yollarda Yaşanmamış farzedilen zamanlardasın...
çok güzel harıka can dostum tam puan tam puan tebrik ederim . severek okudum şiiriniz büyük feyiz aldım bir daha okudum.... yazan o güzel yüreğinize sağlık.kaleminiz daim olsun kutlarım... sevgı ve saygılarımla...şiirlerle kalın....
Şiirlerinizdeki isyani duygularınızı çok sevdim.
Acıyan yüreğin her dakikaya yayılmasını bilirim...
''Size sevgilerimi çiçekli yollardan gönderiyorum''