Çatı katı aşk için, çobanı’n kavalı sevda içindir O na cahil derler kız vermezler, bilmezler gönül gözünü B ıçkının yüreği vardır, beyzade’nin gömleği bile yakar A ltışmış dörtlük nota birliğin değeriyse N arenciyenin de kralı limondur, çoban’ a sıkmadan yiyenlerde var
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOBAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOBAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çatı katı aşk için, çobanı’n kavalı sevda içindir O na cahil derler kız vermezler, bilmezler gönül gözünü B ıçkının yüreği vardır, beyzade’nin gömleği bile yakar A ltışmış dörtlük nota birliğin değeriyse N arenciyenin de kralı limondur, çoban’ a sıkmadan yiyenlerde var
tebrikler tadında ve işdah kabartıcı yüreğine sağlık puanım 5 saygılar.
Çatı katı aşk için, çobanı’n kavalı sevda içindir O na cahil derler kız vermezler, bilmezler gönül gözünü B ıçkının yüreği vardır, beyzade’nin gömleği bile yakar A ltışmış dörtlük nota birliğin değeriyse N arenciyenin de kralı limondur, çoban’ a sıkmadan yiyenlerde var Ayşe Yayman çok güzel, ilginç ve farkı fark edilen bir şiir ve şair, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
Çoban salatası,ne denli fazla karıştırılırsa benim için makbul.Limonu da bol olmalı.İlk adımımı yemek için attışımda özel tembihim bu olur. Çoban,çok mübarek bir mesleğin erbabı.Aslında bütün çobanlar yarım evliyadır gönül anlamında.Hayvan sevgisi olmadan asla...Köyümüzün bir çobanı vardı,ilginç değil mi? bin koyunun içinden konakta otururken biraz da alayca bir tavırla,bizim çoban koyunleri sesinden tanır derler.Koyundur ya meler.Hüseyin ağanın falan koyunu der,iner bakarlar bir gerçek.Halen dilden dile söylenir.Belli ki,bu hayvana duyulan çok özel bir sevgi,bütünleşmek...Aaa şiirden uzun olmasın hemi?...Yürekten kutladım.Selam,saygı...