(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OĞUL-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OĞUL-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
can gardasim oglun seni uzmusse ogluda onu uzer insallah o seni uzmemistir ogluda o'nu uzmesin siirindeki bela baska manaadadir sanirim selam ve dua ile mubarek ramazanlar nihat yurt kanada alem gurban sanada
Değerli şair dostumun nasihat eden atasözleri gençler keşke bunları okuyupta öğrenseler şair en güzelini söylüyor, sende baba olursun sende görürsün oğul diyor işte o zaman görür dünyanın hanyasını konyasını ve dünyayı terk etmiş olan babasının ne kadar haklı olduğunu ve zamanında ne kadar hatalı davrandığını anlar lakin iş işten geçmiş olur.Değerli ozan arkadaşımı kutlarım.Bu kısa ve öz şiirler hepsi birer şaheser Yunus diyarından selamlar.
Üstadım şiir ölarak güzel olmasına güzel de masum bir yavrunun dünyaya gelmesinin belayı bulmakla ilgisini anlayamadım. Eğer bu şiir şiirden öte bir gerçeği ifade ediyorsa muhatabına acırım doğrusu. Allah yardımcınız olsun. Saygı ve selamlarımla... Hasan DEMİRCİ
ÜSTADIM EVDE HİÇ ERKEK EVLAT YOKTU Kİ BEN BİLEMEDİM BABALAR OĞULLARINA BÖYLE KIZARMI DİYE BİZ 7 KIZ KARDEŞTİK BABAMIZIN DEDİĞİ GİBİ İNCİ TANELERİYDİK. KIZGINLIĞINIZ NEDEN BİLEMEM AMA MUBAREK GÜNDE SEVGİLER DOLSUN YÜREĞİNİZE. HİÇ KİMSE KIZMASA BÖYLE YAZMAZ DİYORUM HELE Kİ SİZİN YÜCE GÖNLÜNÜZ. KİME KIZGINSANIZ ONUN ADINA SİZDEN AF DİLİYORUM. SEVGİLERİMLE KALINIZ.
----Bir baba olursun oğul, ----Belanı bulursun oğul
Tıkıroğlu kardeşimin dediği gibi "değerli dava arkadaşım ocaklarda yüzlerce gence hükmettik te evde kendi bebelerimiz bizlerin değerini anlamadı" çok doğru bir ifade bizlerde üniversitede yüzlerce öğrenci yetiştirdik fakat kendi evlatlarımızı yetiştiremedik malesef. Gönülden kutluyorum üstadım. Saygı ve hürmetlerimle. Üstadım arnavutlukta arazideyim bu nedenle şiirlerinize yorum yazamıyorum beni bağışlarsınız umarım. Saygı ve hürmetlerimle.
Hocam Sosyal bir durumdan bahsediyorsunuz anlaşıla gelen.Fakat tekrar etmek istemediğim bölüm sonu beyitlerinizi, biraz yumuşatarak yazsamıydınız acaba! :)
değerli dava arkadaşım ocaklarda yüzlerce gence hükmettik te evde kendi bebelerimiz bizlerin değerini anlamadı. sitemine canı gönülden katılıyorum selamlar.
canı gönülden kutluyorum
saygımla