seni her özleyişimde o resmine bakıyorum gülüm. sıcacık gülüşün ısıtıyor içimi, gözlerinde, o güzel gözlerinde yakaladığım mutluluğu çiziyorum; gözlerime. nasıl bir bakıştır ki o, nasıl bir mutluluktur beni benden alıp götüren ve sana hapseden gülüm bir ateş böceği gibiyim ışığımın edrafında dönüp durmakta karanlığımın ışığıI kaynağı sen hani büyük üstadın dediği gibi, resminin çizilmesi mutluluğun. işte sensin o mutluluk gülüm, senin o güzel gülüşün senin gülen gözlerin benim mutluluğumun resmi seni seviyorum sevgisizliklere inat hasretimsin,özlemimsin ve sevdamsın kanamadığım. türkümsün dudaklarımdan dökülen, şiirimsin yazdığım ve yazamadığım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİM VE SEVDAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİM VE SEVDAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SENİ HER ÖZLEYİŞİMDE O RESMİNE BAKIYORUM GÜLÜM. SICACIK GÜLÜŞÜN ISITIYOR İÇİMİ GÖZLERİNDE, O GÜZEL GÖZLERİNDE YAKALADIĞIM MUTLULUĞU ÇİZİYORUM, GÖZLERİME. NASIL BİR BAKIŞ Kİ O ! NASIL BİR MUTLULUKTUR BENİ BENDEN ALIP GÖTÜREN VE SANA HAPSEDEN BİR ATEŞ BÖCEĞİ GİBİYİM IŞIĞIMIN EDRAFINDA DÖNÜP DURMAKTA KARANLIĞIMIN IŞIĞI KAYNAĞI SEN HANİ BÜYÜK ÜSTADIN DEDİĞİ GİBİ RESMİNİN ÇİZİLMESİ MUTLULUĞUN İŞTE SENSİN O MUTLULUK GÜLÜM SENİN O GÜLÜŞÜN SENİN GÜLEN GÖZLERİN BENİM MUTLULUĞUMUN RESMİ SENİ SEVİYORUM SEVGİSİZLİĞE İNAT HASRETİM, ÖZLEMİM VE SEVDAMSIN KANAMADIĞIM TÜRKÜMSÜN DUDAKLARIMDAN DÖKÜLEN ŞİİRİMSİN YAZDIĞIM VE YAZAMADIĞIM
şair öyle güzel anlatmış ki sevdasını ,ta yüreğimde hissettim duygulandım böyle bir sevgiyi hakeden kişiyi kutlamak lazım. YÜREK SESİN SUSMASIN ÇAMLIGİL .GÜZEL DİZELERDİ ,SAYGILAR SELAMLAR.
BENİM MUTLULUĞUMUN RESMİ
SENİ SEVİYORUM
Çok güzel dizelerdi.Kutlarım.Selamlar ve saygılar...