(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GETİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GETİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Ülkü!Bundan öncede bazı şiirlerime yorum yapmış olduğunu bildirilerde gördüm. Ama sayfamda çıkmadı.Ben bigisayarın cahiliyim.Daha birçok şeyi bilmediğimin farkındayım ama şimdilik elimi tutacak bir el bulamıyorum.Neyse sizi tekrar bulmakta güzel.Aşık edebiyatının en yaygın nazım şekillerinden biri olan koşma tipindeki şiiriniz güzeldi .Ülkünün güzel yazdığını herkes bilir.Sevgilerimle.
Sayın büyüğüm, Şiirim hakkındaki güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.Yaptığım yorumlar sayfanızda neden çıkmıyor,ben de anlamadım.Belki de yanlışlıkla yorum yapmamı engellemiş olabilirsiniz.Ben de sizin şiirlerinizi çok beğeniyorum.Yazdıklarım sayfanızda gözükmese de şiirlerinizi beğenerek okuduğumu bilmeniz yeterli. Daha nice güzel şiirler yazmanız dileklerimle saygılarımı sunuyorum.
Beni sende bul getir.
çok duygusal bir sonla bitirmişsin.
Oysa arayıpda bulamadığımız hep kendimizde saklı değil mi ??
Yüreğine sağlık, Teşekkürler.