Sen gittin ya Hüzün sardı dört bi yanımı. Bedenim mazinin yorgunluğunu taşır. Sen gittin ya, Kulağımda bi ses yankılanır ’Hiçbir zaman!...’ Zamandan münezzeh iki mekan vardır; Bilir misin?.. Biri kabirde, Biri aşığın gönlünde... Zamansız düşüncelerdeyim şimdi Yüreğimin dehlizlerinde Apansız kapandı pencerem Karanlık şimdi; Geçmişim, Bugünüm, Geleceğim... Sen gittin ya Ben varmışım,yokmuşum Ne fayda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SeN GiTTiN Ya... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SeN GiTTiN Ya... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HOŞ GELDİN GÜZEL KALEM, KUTLARIM GÜZEL YÜREK SESİNİ GİDEN GİDERDE HÜZÜN HEP KALANIN PAYIN DÜŞER. KUTLARIM ............... YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.......
GİDEN GİDERDE HÜZÜN HEP KALANIN PAYIN DÜŞER.
KUTLARIM ...............
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ
BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN,
BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.......