(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
................... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
................... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kararlı bir duruş bu duruşun dizelerle şiire intikali sevgiler bazen böyle oluyor.Bazıları sevildiğinin kıymetini bilmiyor işte o zamanda akıl ve mantık doğruya hükmediyor şiirdede öyle olmuş kararlı duruşunu güzel dizeleri kutluyorum. Yunus diyarından selamlar.
Muhteşem bir sevda şiiri. Yürek sızısı dizelerde boy boy kendini göstermiş. Yüreğinden sökülüp de gittiyse eger,geri dönüşü zor olur.Yüreğine sağlık.Kutlarım hemşerim. Sevgilerle ,umutlarla kal şair kalem.
Hayallerimi yıkıp benliğimi yok ettin Beni bana bırak yeter artık hayatımı mahvettin Sen sevdanı kalbimden alıpta gittin KARTANELERİ yağdırdın eridim bittim ................................................. fay kırıkları bıraktığın kalbimle, enkazlar arasında bir ben varım şimdi...dönme kalbime geri,yaşamıyacağım başka depremleri...Bir kadın severse tam sever terkederse tam terkeder acısada yüreği...tebrikler yine güzel bir şiire imza atmışsın KARTANESİ kutlarım...
değerli şair kar taneleri erimekle bitmez ama yürekten giden bir daha gelemez.onun için gönlün ferah olsun .sen hep dizelerle yaşayıp dizelerle var olacaksın.hüzünlerin neşeye dönüşmesi dileğiyle saygılar sevgiler.
Hayallerimi yıkıp benliğimi yok ettin Beni bana bırak yeter artık hayatımı mahvettin Sen sevdanı kalbimden alıpta gittin KARTANELERİ yağdırdın eridim bittim
kar yağardı şehre ben gurbeti daha bir yaşardım... geçmeyecek sanırdım bu kar bu buz çözülmez sanırdım... sonra diğer taraftan kuşlar ısınmak için bi ayağını kaldırıp diğerini koyardı yere... bu mecburi bir bahar demekti... biliyordum artık...