Zar atalım Gelemsin gele Söz edelim Kapılmasın yele.
Dağ başına yağıyor kar Ovalara olacak suyu yâr Ey sevdiğim gel beni sar Aşkımıza bunu yazalım büyük kâr.
İçimizden geçen duygular Kalpten çalıyor çalgılar Bedeb terleyince emek diye aşk salgılar Aşık olanlar aşkı bir başka algılar.
Umutsuz aşka tutuldum Tek taraflı acısına katıldım Gelmesin artık, istemem artık atıldım Üzerimdeki aşk elbisesi diyor satıldım.
Sevmenin değerini çok iyi bilirim Küllenmiş aşkları alevlendirmesini bilirim Aşk dediğin hiç ama hiç bitmeyendir Tanrı lütfudur;sonsuza dek hayatları gitmeyendir.
Aşk çok çeşitlidir Vatan aşkı, yaradan aşkı ve benzeri Say say bitmez Altı/Altı Düşeş atmalyım bu iş böyle gitmez!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Tavlası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Tavlası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutsuz aşka tutuldum Tek taraflı acısına katıldım Gelmesin artık, istemem artık atıldım Üzerimdeki aşk elbisesi diyor satıldım.
Sevmenin değerini çok iyi bilirim Küllenmiş aşkları alevlendirmesini bilirim Aşk dediğin hiç ama hiç bitmeyendir Tanrı lütfudur;sonsuza dek hayatları gitmeyendir.
Aşk çok çeşitlidir Vatan aşkı, yaradan aşkı ve benzeri Say say bitmez Altı/Altı Düşeş atmalyım bu iş böyle gitmez!.. GÜZEL DİZELERDİ KUTLARIM SAYGILAR.
Tek taraflı acısına katıldım
Gelmesin artık, istemem artık atıldım
Üzerimdeki aşk elbisesi diyor satıldım.
Sevmenin değerini çok iyi bilirim
Küllenmiş aşkları alevlendirmesini bilirim
Aşk dediğin hiç ama hiç bitmeyendir
Tanrı lütfudur;sonsuza dek hayatları gitmeyendir.
Aşk çok çeşitlidir
Vatan aşkı, yaradan aşkı ve benzeri
Say say bitmez
Altı/Altı Düşeş atmalyım bu iş böyle gitmez!..
GÜZEL DİZELERDİ KUTLARIM SAYGILAR.