(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVRİME DAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVRİME DAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ HOCAM MUHTEŞEM BİR KONU MUHTEŞEM BİR ANLATIM VE BİR O KADARDA MUHTEŞEM BİR YÜREK ..SAYGILARIMI SUNAR ELLERİNDEN ÖPERİM... Hortladı büyücü ve birde cinci İslam çağ dışıdır sanar devrimci Hayvanlığı kabul etti evrimci Maymunlar diyor ki Allahuekber..
Yüreğiniz dert görmesin üstadım.Bunlar illa da dedelerinin maymun olduğunu sanıyorlardı.Belki bu sayede öğrenirler.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılar.
Benim atam maymun diyen zavallı, Kaç karanfil kavak olmuş de hele, Karınca kanatlanır bulur zevali, Kaç karanfil kavak olmuş de hele.
Nebat nebat olur cılız olsa da, Ağaç ağaç olur filiz olsa da, Gerçek acı olur galiz olsa da, Kaç karanfil kavak olmuş de hele.
Her türü bir anda yaratan Allah, Tüm var olanları var eden Allah, Karşı cins yaratıp “yar” eden Allah, Kaç karanfil kavak olmuş de hele.
Elli yıldır hiçbir evrim görmedim, Haktan yana olan devrim görmedim. Firavunun Müşvik tavrın görmedim, Kaç karanfil kavak olmuş de hele.
Darvin’’i kaldır da bir sor bakalım, Kuş beyni beynini bir yor bakalım, Oğuzsoylum bunlar bir kör bakalım Kaç karanfil kavak olmuş de hele.
ÜSTADIMÇOK GÜZEL BİR ŞİİROKUDUM DEGERLİ SAYFANDAN BELKİ ONLAR MAYMUN SOYUDURLAR BIRAK MAYMUN KALSINLAR ŞÜKÜR RABBİM BİZLERİ İNSAN YARATMIŞ HAMT OLSUN KOCAMAN YÜREGİNE SAGLIK SAYGI VE SELAMLARIMLA .
Şair arkadaşım, ................................ Her türü bir anda yaratan Allah, Tüm var olanları var eden Allah, Karşı cins yaratıp “yar” eden Allah, Kaç karanfil kavak olmuş de hele. Şiirini beğeniyle okudum.Eline sağlık.Saygılar...
Darvin’’i kaldır da bir sor bakalım, Kuş beyni beynini bir yor bakalım, Oğuzsoylum bunlar bir kör bakalım Kaç karanfil kavak olmuş de hele
yüreğinize sağlık bu deyuslar biz eşeğiz biz maymunuz diyorlar usta bırak bunlar maymun kalsınlar . zaten yaşantıları da şebek gibi değil mi. adam olamayan ları biz mi adam edelim usta . selamlar.