(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖTEKİ CEBİMDE ELİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖTEKİ CEBİMDE ELİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sakinlik,huzur,umut, bitmeyen hayaller icin mavi; dinamikligi, aski, tutkuyu,coskuyu simgeledigi icin de kirmiziyi kullanmis sair.. Coskularini bu renklerle butunlestirmis..Asik olan insanda da oyle degil midir? Inadina savasirsiniz en umutsuz vak'alarla :) Aman; kimin eli, kimin cebinde olmasin da!.. Ahmak degil, firtina da kalsaniz bile, yaninizda sevdaniz olduktan sonra, viz gelir, tiris gider yagmur :) Siz yagmurun sesinde aska acilmaya devam edin derim ;)
Siiri okuduktan sonra su sarki dolandi dilime..
" Satmisim bu dunyanin Anasini, babasini; umrumda degiiillll "
Guzel bir bosvermislik..Kaleminiz dert gormesin.. Tebrik ederim.. Kalin saglicakla..
GuLeN tarafından 8/20/2009 1:55:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne demeli bilmemki; öyle güzel tespitler,yorumlar yapmışsınızki....Bir şiir daha çıkar yorumunuzdan.Yıllar önceki duygularla yazılmış karalamalardı. şiir olup çıkmış işte :-) teşekkürler,teşekkürler...
Bir kolumda yar, Öteki cebimde elim Ahmak ıslatanlarda ıslanıyoruz Gözü dönmüşse dönsün Çarkına tükürmüşüm Feleğin........
mükemmeldi şair...ya bazen korkuluyorsa ya canın yanabilecekse...her zaman cesurca olmuyor sevmeler ama kutluyorum sizi şiir olarak bakınca harikaydı keyifle okudum saygı ve selamlar...