Bugün mutlulukla karşılaştım günün erken vaktinde Biliyordum konuşmayacaktı benimle Utandım eğdim kafamı yüzüne bile bakamadım Suçluydum çünkü onu çok ihmal etmiştim O asaletiyle tuttu kolumdan yanıltı beni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARŞILAŞMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARŞILAŞMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mutluluk bu olsa gerek... bazen insanlar mutluluktan utanır ve kendine geldiği an onun yüceliğini hisseder... bu sefer onu bırakmak istemez herşeyine rağmen... tebrikler ... günden güne güçlenen kalemin şairi....
Mutluluğu ihmal ederiz bazen...Belki çoğunlukla.O hep asil tavrıyla yanımızda.Mahçup olabiliyorsak,şansımız hep var. Çok güzeldi.sevgili Mavidem.Mutluluk dileklerimle.
Bugün mutlulukla karşılaştım günün erken vaktinde Biliyordum konuşmayacaktı benimle Utandım eğdim kafamı yüzüne bile bakamadım Suçluydum çünkü onu çok ihmal etmiştim O asaletiyle tuttu kolumdan yanıltı beni
unuttum mutluluk hangi yanımdaydı, gözümün bebeğinden düşeli hayli zaman oldu, bu sabah usulca pencereme dokundu... bakamadım mahçup gözlerim yere doğruldu, tuttu yüzümü güneşe kaldırdı, öpüp alnımdan baş köşeye oturdu...
Bugün mutlulukla karşılaştım günün erken vaktinde Biliyordum konuşmayacaktı benimle Utandım eğdim kafamı yüzüne bile bakamadım Suçluydum çünkü onu çok ihmal etmiştim O asaletiyle tuttu kolumdan yanıltı beni
Evet o tutmasını bilene ona saygıyla sevgiyle yaklaşana çok asil davranır yüreğine sağlık sevgili baran sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..