(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜMÜZDE DURUYOR MUYUZ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜMÜZDE DURUYOR MUYUZ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kâlu belâdaki sözü hatırla, Ne işin var türbe ile yatırla, Oğuzsoylum gönül kırma satırla, Sözümüzde sağlam duruyor muyuz?
Ozanım bu satırlara göre pek sözümüzün eri değiliz. Allah bize iman ve ilim nasip etsin.. bu şiirrle birlikte bırak gönül kınmayı, gönülleri yaparsın sen.. tebrik ve saygılarımla sayın şairim.. sağlıcakla kalınz...
Can gardasim seni kutladim , o harika yurtegin var olsun .Allah seni iki cihandada aziz eylesin . Selam ve dua ile Nihat Yurt Kanada Alem gurban sanada
NIHAT YURT tarafından 8/9/2009 7:17:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
DUYARLI YÜREĞİNİZİ HİSSETTİM MISRALARINIZDA DOGRULUK NERDE SÖZ VERİLEN NAMUS GİBİYKEN UNUTTUKMU DEĞERLERİMİZİ UNUTTURDULARMI? YALAN DOLAN ÖZÜNÜ YİTİREN BIR TOPLUM............ NEREYE SÖZ VARDI BIR ZAMANLAR DELIKANLILIK ,KADINLIK DENILEN OZEL KAVRAMLAR VARDI................. KUTLARIM GÜZEL YÜREK SESINIZI................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
Cumhuriyeti, Atatürk'ü ve vatana savunuyoruz
ama söz verip durmayanlar çok
Kutlarım güzel konulara eğildiğin için