Bilmezdim tükenmişliğin de lezzeti varmış. Solan gül dalı, içinde saklarmış gizemini Kocaman yazılarla yazdım gökyüzüne Gül ve kırmızıbulutlar öptüler anlından hayallerimin İkiz ruh uçtu ardından dudaklarımın SEVİYORUM sizi yaşlarım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tükenmişlik. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tükenmişlik. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DURU BİR SU TADINDA NE KADARDA YAKOMOZ YAKOMOZ GUZEL DIZELERINIZ KUTLARIM GUZEL YUREK SESINIZI..................... YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.....
bir imge nasılda yakışmış üç beş cümleye böyle anlatılan böylesi vakur dimdik ve naif bir dille anlatılırsa tüm doyumsuzluğumla giderken papatyalarla kırmızı güller dökmek düşer banada tam puanımla birlikte şiirdi bir tas su dökersen zahmet olmasa ardımdan bir daha uğrar belki bu adam olarmı güzel can
hergeçen gün şiirlerin lezzetleniyor, başarılar, devam tşklr.
Gül ve kırmızı bulutlar öptüler anlından hayallerimin
İkiz ruh uçtu ardından
dudaklarımın