(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ON İKİDEN VURDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ON İKİDEN VURDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel sosyal içerikli ve Halkımızın uğradığı kendi aklının ceza hezimetini gayet doğru bir biçimde dile getirmişsiniz.Böyle gerçekleri gören ve ne yapması gerektiğini bilen insanlara çok mu çok ihtiyacımız var. Ama kula kul olma yolunu seçenler hep ağalarının atacağı kemiklere yalanır dururlar.Aslında o kemikleri bile rüyalarında göremezler sadece ve sadece umutlanırlar.Kömürün,1 kg. makarnanın ve çeyrek altının bir çare olacağını sanarlar.Hiç geleceklerini,çocuklarının geleceğini hesap edemeden ve düşünmeden o nice altınlar değerinde olan daha doğrusu paha biçilmez oylarını satar giderler.Bu zevatlar ne zaman uyanacaklar ve ne zaman kendilerine geleceklerde gerçekleri öğrenebilecekler.Hep kulun kulu mu kalacaklar,ümmet mi olacaklar ? Yazık vallahi hem de ne yazık !!!
Eeee hal böyle olunca da 12 den değil , 24 den bile vuruluruz...!!!
Sizi kutluyorum,kaleminize ve yüreğinize sağlık.Böyle anlamlı şiirlerinizin ve yazılarınızın devamını dilerim.
Ne krizdi böyle hocam hiç hissetttirmeden bağrımızı delip geçti. BÖyle buyurdular.
Alaska'da avcılar ayıyı avalamak için postununda zarar görmesini engellemek için, karların üstüne jiletten keskin bir balta koyarlar. Üzerine de biraz kan sürerler. Ayı gelip kanı yalamaya başlar. ama kan bitmaz. çünkü yaladıkça dilini balta kesen hissetmez asılnda yaladığı kendi kanıdır. bir müddet sonra kanı biter ve yığılıp ölür. Avcılar da böye gelri postunu yüzer.
IMF, ABD, AB, İSBRAİL bizi aynı bu şekilde kanımızı emerek bitirmek istiyorlar. Bİz farkında değiliz
Şu tabloya bakar mısınız Ekonomik kriz buhrana dönüştü Son bir yıl içinde işini kaybeden yüz binler çığlık çığlığa Ülke üretiminin neredeyse yarısı durdu Esnaf feryatta Kepenk indirenlerin sayısı yüz binlerle ifade ediliyor Açlık sefalet yoksulluk diz boyu Türkiye de ilk defa namuslu ev kadınları geçinmek için fuhuş yapar oldu Üniversiteli diplomalı işsizlerin sayısı milyona dayandı Hırsızlık ve kapkaç sektöre dönüştü Ekonomik buhran sosyal barışı da tehdide başladı 2002 de sıfır olan PKK terörü yine zirve yapmaya başladı Adaletin çağrısına meydan okuyan DTP li mebuslar ifadeye bile götürülemedi ve boyun eğildi Devletin milli olma kimliği ilk kez açıktan hem de meydan okunurcasına Sorgulanır oldu Türkiye nin bilahare bölünmesi anlamında olan K.Irak ta Kürt Devleti Türkiye’nin imar-inşa faaliyet ve de politikaları ile fiilen kuruldu. Türkiye nin güneyindeki mayınlı sınır bölgesinin tamamı meçhul Yabancılara açıktan peşkeş çekilmek isteniyor. Bu halk bunları şampiyon yaptı ya hayrını görsün Evet sevgili dostum bu millet buna layık ki bunlarla yönetiliyorlar o nedenden ben hiç acımıyorum bu millete Çünkü elin gâvuru gelip sandıkta oy kullanmadı Eh Kutsal kitabımız Kura nı Kerimde ne buyruluyor hatırlayın Neye layıksanız onunla yönetilirsiniz
Tebrik ediyorum üstadım. Bence zaman, ekonomik krizleri düşünecek zaman değil, vatanı korumak zamanıdır; çünkü Güzel Türkiye'miz bir petrol ve maden denizi üzerindedir. Yabancı petrol şirketleri petrol olan yerleri karış karış biliyorlar. Şu anda iş, Anadolu topraklarından Müslüman Türklerin kovulmasına kalmıştır. Bütün kavga bunun üzerinedir. Feraset ile hareket edelim inşaallah. Selamlar, saygılar.
Hasta Türk; ecnebi doktor, böyle gelmiş böyle gitmeyecek çalışmalıyız çabalamalıyız 100 kişiye bir kahvehane düşen ülkemizde 100 kişiye 1 kütüphane,1 fabrika ,1 işyeri düşene değin
bu millet çalışkandır ve asildir umutsuzluğa yer yok
Eskiden olsa yer yerinden oynardı Bunlar önce uyuşturdular sonra 12 den vurdular. Bizde bir particilik var Eğer benim partim yaptıysa doğru yaptı deriz. Eeeee % 45 bu partili % 20 iyi niyetli % 20 bananeci % 5 Kırizi çıkaran mutlu azınlık Geriye kalan istediği kadar yırtınsın onun için usta çekeceğiz diyorum
Çok güzel sosyal içerikli ve Halkımızın uğradığı kendi aklının ceza hezimetini gayet doğru bir biçimde dile getirmişsiniz.Böyle gerçekleri gören ve ne yapması gerektiğini bilen insanlara çok mu çok ihtiyacımız var. Ama kula kul olma yolunu seçenler hep ağalarının atacağı kemiklere yalanır dururlar.Aslında o kemikleri bile rüyalarında göremezler sadece ve sadece umutlanırlar.Kömürün,1 kg. makarnanın ve çeyrek altının bir çare olacağını sanarlar.Hiç geleceklerini,çocuklarının geleceğini hesap edemeden ve düşünmeden o nice altınlar değerinde olan daha doğrusu paha biçilmez oylarını satar giderler.Bu zevatlar ne zaman uyanacaklar ve ne zaman kendilerine geleceklerde gerçekleri öğrenebilecekler.Hep kulun kulu mu kalacaklar,ümmet mi olacaklar ? Yazık vallahi hem de ne yazık !!!
Eeee hal böyle olunca da 12 den değil , 24 den bile vuruluruz...!!!
Sizi kutluyorum,kaleminize ve yüreğinize sağlık.Böyle anlamlı şiirlerinizin ve yazılarınızın devamını dilerim.
Dostça sevgiler ve selamlar
Halife Tatar