(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SELAM SİZE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SELAM SİZE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NERDE GÖRSEK İÇİMİZDE SEVGİLER HÜRMETLER TAŞAR BİZ TÜRKÜZ BAYRAĞIMIZ ÖZÜMÜZ KİMSEYE SÖZ SÖYLETMEYİZ DESTANLAR YAZARIN AL BAYRAĞIN ŞANINNA BOYANMIŞTIR ŞEHİTLERİN AL KANIYLA SEVGİER SELAMLAR BU GÜZEL ŞİİRİNİZE VE SİZE
Türküm bu benim şiarım, Ata ve dede diyarım Kem gözlerini oyarım Selam size selam size,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Atalarmızdan yadigar Cennet gibi yurdum var heveslenmesin düşmanlar Düşmanı ederiz biz tarumar Yüreğinize sağlık yazan kaleminiz susmasın.
Hoş gelmişsin Oğuzsoylum; Olunur mu? sana doyum, Benim de Oğuzdur soyum, Selam size, selam size. Yüreğine sağlık ağam, sizi görmek bizi ziyadesiyle mutlu etti. Kutlu Bayrak elinizden düşmesin.Sevgiyle kalın ağam..
Oğuzsoylu’yum vefalı, Bayrağına çok sevdalı, Kesmez hiç bindiği dalı, Selam size selam size ============================
Bu milletin geçmişte yaptıkları hak, Özü,sözü yüreği bayraktır bayrak... İçinden çok azda hain çıksa saysak, Onlar eritirler onu zaman içinde. Selam Olsun Türk Bayrağına...Türk Bayrağını Göklerde dalgalandıranlara ...
OZANIM, Elinde bayrak... Tıpkı Ulubatlı Hasan gibi.. selam sana olsun ozanım ..Allah elinde tuttuğun ve sevdalısı olduğun bu güzel bayrağı payidar kılsın.. tebrik ve saygılarımla.. sağlıcakla kalınız...