(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAZ KAFALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAZ KAFALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şu nefret ve kin duygularını atalım be üstad yaradılanı sevelim yaradandan dolayı ozanın dini dili sevgidir be üstad zaten o da yaradanın emri değilmidir üstad kınımıza zarar vermeden sevgi küpüyle huzura çıkmak değilmidir ozanın yazanın görevi.kusur ettimse affola.saygı ve hürmetler üstadım.
Dost şiirinle öfke kusan yüreğiem buz koydun allah senden razı olsun senin bu şiirinden etkilenerek bende beddua isimli bir şiir yazdım şimdi ilerde okursun inşalalh inan yanımda olsaydın seni bir kucaklardım değerli gönüldaşım
Millet demek ırk değildir, Anladın mı kaz kafalı, Her Müslüman Türk değildir, Anladın mı kaz kafalı.. ==========================
Yüce Allah İnsanları Kavim kavim (MİLLET) olarak yaratmıştır.Hiç kimse milliyetsiz değildir. Milletlerarasında sosyal ilişkiler vardır.DİN Evrenseldir Tüm insanlığa gelmiştir. TÜRK ve TÜRK Soydaşların yüzde 99 zu Müslümandır.Din ve milleti birbirinden ayırmamız gerekir.Yüce Allah tek bir millet olarak ta yaratabilirdi.Ancak millet olmanın hikmetleri vardır.Türk Milletinin özelliklerrini ve dayanışmasını öğrenmek gerekir.Bir İnsan durup durupken Milletine Düşman olmaz.Olursa bir anormallik vardır.Yüreğine sağlık Üstadım. Sağol varol . Bir Fransız şöyle övünmüş.Benim Atam tuvalet nedir bilmiyordu.yaptığı zaman sokağa atıyordu.Ancak yıllar içinde lüx tuvaletler yaptık.Yine atalarımızı biz çok seviyoruz demiş. Bazı şeyler gelişmeleri tetikler.Bakın Fransızıda atalarının tuvaleti bilmemeleri tetiklemiş.Ama Bizim millet olarak Atalarımızdan örnek alacağımız övünecegimiz ve bu dersler ışığında gideceğimiz öyle büyük noktalar varki, ama ne acıki bunun farkında değiliz.
HakanKurtaran tarafından 8/2/2009 8:50:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
HakanKurtaran tarafından 8/2/2009 8:53:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Can dostum gönüldaşım ,kalemdaşım o kaz kafalılar olmazsa ina geçeklerin çogu açıga çıkmazdı ...degme kafaları hep mlek içinde yem arası..yüregine saglık..gazlara kızan dostum..