(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PERİŞAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PERİŞAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derin anlamlar ifade eden ustaca yazılmış çok güzel bir şiir çıkmış kaleminizden.Kaleminiz daim olsun,yüreğiniz dert görmesin.Tebrikler hocam. Saygı ve Selamlarımla...
Halime bakarsın derdim perişan Onuruma düşersin ateş perişan Sanma ki bu davanın hali perişan Kulu kul gören derman perişan
==============================
Kulu kul olarak eziyet edenler, Birgün yıkılır kalır o bedenler. Sermaye gücü insanlığı bitirmiş, Kaç tane böylesi vardı,defolup gidenler.. Yüreğine sağlık.. Çok güzeldi...
Sanmakı bu davanın hali perişan . kutlarım yaşam insanlara ne meziyetler veriyor değilmi bak sen dört mısrayla dünyanın gidişatını yaşamın gerçeklerini ve kendi iç dünyanı nasıl anlatmışsın bu senin çok değerli bir meziyetindir tebrik ederim yazdıran yüreğine yazan ellerine sağlık sevgiler
Özlediğim Şairim; dünyalar dolusu etika tadında nefis bir dörtlük yazmış, bana sevdiğim şairlerden bir tutam Asaf'ı, bir gıdım da Hayyam'ı anımsattın!!! Kısa şiirine ilk kez denk geliyorum, ama felsefeci yanım bir roman gibi didikliyor bu büyük keyif aldığım şiirini!!!
Derdimiz de perişan ise , biz bir çukura yatıp uzanalım.
Kula kulluk derseniz bu burnunun dikine giden Nene Hatuna çoook ters.Ben bağımsızım .Herkesi dinlerim ama bildiğimi yaparım.Hele bu sene artık kimi dinleyeceğimi şaşırmama rağmen bildiğimden taviz vermedim.
Konudan çok sapmadım umarım.
Böyle tek dörtlükle yazılan daha net ve yorumlanmaya ve düşünceye daha elverişli.
Halime bakarsın derdim perişan Onuruma düşersin ateş perişan Sanma ki bu davanın hali perişan Kulu kul gören derman perişan
Harikaydı can fotoğrafa bakarsak onun hali de pek perişan tıpkı şiirin gibi yine de perişanlıklar olmasın yaşamın, nemli yüreğe perişanlık yakışmaz sen tanıdığım kadarıyla gücün de yüreğin gibi dimdik ve onurlu iyi ki tanımışım seni dilerim bir kez daha karşılaşmak nasip olur... Kısada olsa anlam yüklü harika betimlemelerdi kutluyorum o nemli yüreğini selam ve saygılar sana...
Serap Sönmez tarafından 8/30/2009 8:54:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Halime bakarsın derdim perişan Onuruma düşersin ateş perişan Sanma ki bu davanın hali perişan Kulu kul gören derman perişan YÜREKTEN KUTLARIM.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Saygı ve Selamlarımla...