Bir an ölebilsem.. Ölümün ne olduğunu görebilsem Biraz uzaklaşıp hayattan kaçabilsem, Çok şey değil istedigim,!!! Sadece tatil niyetine Bir an ölebilsem...[ Bir an olebilsem..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir An Ölebilsem.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir An Ölebilsem.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tesekkur edrim .. bu yazdiklarim bir anlik biseydi sadece .. Ama o olumu ben ''nefes alma'' olarak nitelendirmistim .. Cuinku insan yasarkende olu yasayabiliyor. SEVGILERIMLE
BAZEN KAYBOLURUZ MED CEZIRLERIMIZDE ONLARDA BIZIMDIR GITMEK GELMEMEK KAYBOLMAK GIBI...... KUTLARIM GÜZEL MISRALARINIZI SEVGILER............... YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.......
Onlara cok iyi bakicam..Cunku onlar siradan YASEMINLER degil. Her gun sulicam.Zarar gelmesin diye koricam onlari.Tesekkur ederim....Bu degerli Yaseminler ve Sizin guzel yureginizden kopan cumleleriniz icin sagolun.
tsk ederim.. ama yazdigimda aklima gelen onlardi.. aklimdakileri iyi bi sekilde yaziya dokebildim .. ama dusunce biraz farkli anliyorum .. ama yinede sagolun
Biraz uzaklasip hayattan kacabilsem,
Cok sey degil istedigim!!!
Sadece tatil niyetine
Bir an olebilsem...
neden ÖLÜM yaşanacak çok güzel şeyler var hayatta
bu kadar karamsar olma
kıymetni bilin bundan sonra sevgilerimi gönderiyorum sayfanıza...