(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni Senden Sorsunlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beni Senden Sorsunlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneşin gülüşü, yeni bir dünya mıdır ki Uyurken babasına, Uyanışında annesine benzer Eylül... ============ Duygu dansı gibiydi satırlar ... Sizi belki böyle hatırlar Yürekten Tebrikler. Selamlar ...
Yüzüme vurulan her şamar beni aşka getirir? İnce yaşamaktan kömürleşen kalbim İmsiz alev alır.. Yalnız bir sevinç, Sessiz bir beddua gibidir boş ver deyişleri Her dönüşünde oysa yeni bir seni keşfettim.
Her doğan gün yeni olaylara gebedir, kimbilir bir saat sonra neler olacak. Güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Güneşin gülüşü, yeni bir dünya mıdır ki Uyurken babasına, Uyanışında annesine benzer Eylül... Olur, olmaz düşünceler sokma aklına Beni senden sorsunlar Eylül Beni senden. Çok güzel dizelerdi.Yüreğinize sağlık.Saygılarımla....
Beni senden sorsunlar Eylül
Beni senden.
Sizi hep güzel hece şiirlerinizle hatırlarım...
Gördüm ki serbestte de güzel yazıyorsunuz...
Kutlarım
Sevgimle