(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİGARA-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİGARA-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hocam çok güzel harıka şuanda zaten genelde sigaraya karşı yasaklar var bu şiirinizde okuyanlar anlar yüreğine sağlık kaleminiz daim olsun kutlarım. sevgı ve saygılarımla.......
Öncelikle sinir olduğunuz ve sigara içemeyen birisnden kırtulmak için mükkkemmel bir yol
Okulda içerseniz ve yakalanırsanız uzaklaştırma alırsınız.Buda en az 3 günlük tatile tekabül eder.
Sigara içilmesi yasak olan bir yerde sigara içerseniz.Yaklaşık 300 YTL ceza ödersiniz.Bu ceza size yol,su,elektrik olarak geri döner.Siz batsanız bile devlet kalkınır
70 yaşına kadar yaşayıp bu dünyada acı çekeceğinize 45 yaşında ölür.Öteki tarafta hurilerle günüzü gün edersiniz.........
Bir yangın yerinde mahzur kalırsanız duman karşı uzun bir süre boyunca direnç gösterirsiniz....
Sigara içtikten sonra etrafa KARBONDİOKSİT gazI yayarsınız.Bu da küresel ısınmaya sebp olur.Dolayısıyla kışlar daha sıcak geçer.Yakacak masrafından artar parayla da Miami'de bir villa alırısınız :)
Topsuz tüfeksiz düşman.Mücadele için sadece ve sadece kuvvetli bir inanç ve irade lazım.Hep birlikte dumansız ve sağlıklı günlere.Yüreğiniz dert görmeye.Saygılar üstadım.
Kırk yıl içtim zehiri Çok denedim tehiri, Yırt at etme kahırı, Derin nefes al gardaş.
Beynim kanadı birden, Kalkamadım yerden, Bir kurtuldum zehirden, Derin bir nefes aldım.
Bak benden bir ibret al, Bir kez dene sabret gel, Sebat et bak nefret bol, Derin nefes al gardaş.
Biliyorsun boruyu, Fazla sorma soruyu, Ayır et sen doğruyu, Derin nefes al gardaş
güzel bir konuya değinmişsiniz ne yazıkki kurtulmak kolay değil keşke kurtulabilseydim bende .Anlamı güzeldi zaten anlatımıda güzel olmuş yüreğinize sağlık sevgiyle
Kırk yıl içtim zehiri Çok denedim tehiri, Yırt at etme kahırı, Derin nefes al gardaş.
Beynim kanadı birden, Kalkamadım yerden, Bir kurtuldum zehirden, Derin bir nefes aldım.
Al benden de o kadar sonunda sigarayı bıraktım ve hayatın tadının bambaşka olduğunu anladım. Çok güzel öğretici bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
insan isteyince bırakır sıgara denen mereti babam sıgarayı bırakmadı ona bağlı olarakta beyin kanamasından vefat etti..Bir şey sıhate zararlıysa o kişi intihar etmeye başlamıştır bir şekilde yavaş yavaş öldürür zehirler kendisini..Güzeldi şiirin konusu değerli abim ..Tebrikler..selam ve dua ile..bacın ülkü..