(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
cok cok özlü ve güzeldi evet sevilmekle bitmiyor gönül isi aglayana mendil vermekte olay degil evet yüreginle silebilecekmisin. sevmek tamamen yürek isi. yüreginize saglik. sevgiler cok cok.
Çok teşekkürler değerli yorumunuza...Gerçekten seven anlar sevdiğinin derdini, hüznünü..Öyle bir sarar ki yaralarını, öyle bir güç verir, umut katar ki umutlarına , öyle bir dünya yaratır ki iki bedende tek can olarak yaşanan...O tokadı atanlar utansın bırakın...Bu dizeler onları vursun, hem de alnının tam ortasından!...Duygulu yüreğinizi hiç kimse incitmesin dilerim.Saygı ve selamlarımla...
Çok teşekkürler değerli, ince yorumunuza..Sizin gibi değerli kalemlerden böylesine güzel yorumlar duymak ayrı bir onurdur, başka bir güzelliktir "Gönül Gözü" ne...İyi ki varsınız, sağolun, herşey gönlünüzce olsun dilerim. Saygı ve selamlarımla..
eyv'Allah,değerli arkadaşım.ben sadece sizin dizelerinizden ilham aldım vede hoşgörünüze sığınıp sizinle paylaşmak istedim hepsi bu.yoksa dizeler ve emek sizin.mutlu olduğunuzada sevindim ayrıca.selam ve saygılarımla.esen kalın.
HAKETTİN Mİ? ÖNCE ONU BİLECEKSİN!..
AĞLADIĞINDA MENDİL VERMEK DEĞİL MARİFET
YAŞLARINI YÜREĞİNLE SİLEBİLECEK MİSİN?..
.......
herşey o kadar güzel anlatılmış ki..yoruma gerek yok..harikaydı..kutlarım....sevgiler...........l