(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaman mı yaman bir ikili barınır içimizde...birisi içinde bulunulan toplumun sesidir... " dur....yapma...ne yapıyorsun...öyle değil böyle...bak sonra ne derler " sürekli konuşur... diğeri ise ki... başkaldırandır...herne olursa olsun yürüyüp gitmeye adaydır...ateşin ...dalgaların...fırtınaların içine doğru...bu tutkunun sesidir...yetişkin olunmasına karşın içindeki çocuğu hala öldürmemiş olanlar da var olan sesdir...sesdir ki...tüm yıkımlara karşın yine de yürür..içimizde ki bu iki farklı yürüyüşün...belki de dansın ki..oldukça sert bir dans...çünkü müziği sert bir şekilde inip çıkmakta...okuduğum dizeler onun şiiridir..dizelerin katmanlarından kaynak suları gibi fışkıran odur....buluşlara..keşiflere...en olmaz sevdalara yolu düşenler bu iki sesi en çok yaşayanlardır...ve onlardır ki insanlığı ileri doğru çekmenin güçünü içlerinde barındırırlar...yoksa yanılyor muyum !? ama sanmıyorum...en iyisi şairine sormalı...ama şair ne söylerse söylesin..şiirde benim okuduklarım bunlar...kutlarım...hoşça kalın....
Hayat: Bazen o ablak suratlarda Sarı altın gülümsemesiyle yansısada Geriye döndüklerinde Sebep olduklarını bilemezler Afrikalı çocukların Ve sokakta işsizlerin ölümlerine!
Ve hayat: Olumsuzluklar içndekiler için çırpınmışa Geriye döndüğünde Türkü türkü, şiir şiir var olacaktır Ebediyata kadar.
Çok güzel ve anlamlıydı dizeler. Yürekten tebrik eder, Sevgiler, saygılar sunarım.
hızın ışıkla, zamanın piko saniye gibi değerlerle ölçüldüğü ve insanın durmadan tüketilerek posasının kenara atıldığı çağımızda şair günden uzaktadır ve bu yüzden de yapayalnızdır. bazen çok geride, bazen çok yanda taca atılmış top gibi oyuna girmeyi bekleyen ....
Düşsel ve kültürel bir çağ anlamıyla ele alındığında birisi bana entellektüel ve çağdaş dese bu sözü koyun sözüne eş olarak algılar ve çok üzülürüm. Çünkü şiire bulaşan bir adam çağından en az iki ışık yılı önde olmalı ve toplumunu omuzlayarak ileriye doğru sürüklemelidir.
ama mutlu olmak için yapacak başka bir alternatif de yoktur. Geriye dönüp yaşamak zorundayız zamanı ve şiire dönünce tekrar ileriye
Piliçli bir tavuğun geride kalan civcivleri ile ileriye giden civcivleri arasında mekik dokuyarak geçer zamanı ve bir yaz sezonunda iki defa civciv yetiştiren tavukların çoğu bilincini kaybeder bu mücadelede
ama insanoğlunun güçlü bir beyni vardır. Harika bir azmi
ve sevgili Özgür çağdaşlık ve çağ konusunda benzer paylaşımları sayfanızda bulmak harikaydı
yürekten alkışlıyorum leziz dizelerinizi
sevgilerimle
kardanadam tarafından 7/28/2009 8:14:29 AM zamanında düzenlenmiştir.