Bazı tepeler uzaktan çok alçak sanılır; Yaklaşınca görünür, ne kadar yüksek imiş… Bazı insanlar uzaktan çok yüksek sanılır; Yaklaşınca görünür, ne kadar alçak imiş!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEPELER VE İNSANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEPELER VE İNSANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazı tepeler uzaktan çok alçak sanılır; Yaklaşınca görünür, ne kadar yüksek imiş… Bazı insanlar uzaktan çok yüksek sanılır; Yaklaşınca görünür, ne kadar alçak imiş!..
altın değerinde sözler nere çeksen oraya yol alır... selam ve dua ile saygılarımla
Bazı tepeler uzaktan çok alçak sanılır; Yaklaşınca görünür, ne kadar yüksek imiş… Bazı insanlar uzaktan çok yüksek sanılır; Yaklaşınca görünür, ne kadar alçak imiş!..
KISA AMA ANLAMI ÇOK BÜYÜK BİR ŞİİR...KUTLUYORUM SELAM VE SAYGILARIMLA
Bazı insanlar görüntüyü perdeler çok yüksek bir tepe sanırsınız .Ulaştığınızda bkarsınız ki ondan yüce niceleri var ? Çok haklı bir dörtlük çok anlamda kullanılabilir.Saygımla...
Yaklaşınca görünür, ne kadar yüksek imiş…
Bazı insanlar uzaktan çok yüksek sanılır;
Yaklaşınca görünür, ne kadar alçak imiş!..
altın değerinde sözler
nere çeksen oraya yol alır... selam ve dua ile saygılarımla