(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAKVİMDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAKVİMDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İNCİ GİBİ DİZELER DÖKÜLMÜŞ YÜREKTEN, SEÇİLDİ EN GÜZELİ GÜZEL DİLEKTEN, BÖYLE GÜZEL ŞİİRE YORUM ,OLUR MU HİÇ DİLDEN, YÜREKTEN BU ŞİİRE,YORUM ELBET YÜREKTEN, SAYGILAR...
Yırtılan her sayfanın ayrı bir anısı var acısıyla, tatlısıyla...Kutlarım yürekten. Duygulu yüreğiniz hiç incinmesin dilerim...Saygı ve selamlar "Gönül Gözü" nden.
Doğum gününüz ise eğer kutlu olsun üstadım.O kadar güzel dizeler dökülmüş ki yüreğinizden.insan yaşamındaki gerçekler tek tek dile getirilmiş.Kaleminiz hep çağlasın üstadım.Saygılar.
Bir sayfa yırtım bitti, Ömür denen takvimde, O kadar yıl,ay gün gitti, Ömür denen takvimde,
Sayfalar yırta,yırta, Tükendi kerte kerte, Baş döndü çıplak sırta, Ömür denen takvimde.
Yiğit durur akdinde, Her şey olur vaktinde, Düşe kalka sektimde, Ömür denen takvimde.
Takvim bitmek üzere, Ne lüzum var bizara, Ya Cumaya pazara, Ömür dene takvimde.
Ağlayarak geliriz, Gülerek hayal ederiz, Başka türlü nideriz, Ömür denen akvimde.
Oğuzsoylum hayrola, Kalbin imanla dola, Sapmadan sağa sola, Ömür denen takvimde
neneh. tarafından 7/25/2009 7:30:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
SEÇİLDİ EN GÜZELİ GÜZEL DİLEKTEN,
BÖYLE GÜZEL ŞİİRE YORUM ,OLUR MU HİÇ DİLDEN,
YÜREKTEN BU ŞİİRE,YORUM ELBET YÜREKTEN,
SAYGILAR...